hoi,
misschien een rare vraag, maar is er iemand die het leuk zou vinden om via pb's en/of mail over zijn/haar ervaringen met paarden enzo te schrijven (dus leuk, moeilijke en dat soort dingen).
Zelf zoek ik geregeld iemand om mijn verhaal aan te kunnen tikken, gewoon omdat ik 'bang' ben me rijden en alle kleine voorderingen en tegenslagen wil vertellen (het liefste tegen iemand die weer woord geeft en zelf ook zijn/haal belevingen kan vertellen). Ik weet, je kan het ook in een huiskamertopic of hier op bokt, maar toch is soms 1 op 1 contact prettiger.
Wie lijkt het wat en wil een jonge vrouw helpen met haar angst enzo te overwinnen, gewoon door wederzijds naar elkaars verhaal te luisteren en te reageren.
Ik weet het is misschien een rare vraag en voor sommige zal het eenzaam over kunnen komen, maar misschien is er iemand die het een kans wilt geven.
Alvast bedankt voor het lezen.
Groetjes
Kapi_dust.
edit:-> misschien ook handig om kleine dingen / informatie uit te wisselen. ik heb nu mijn 1e paard (2e pony is pas overleden) en loop nog steeds tegen kleine dingen op.
Misschien handig erbij te zetten, ik ben geen penny (ben jonge vrouw van 29 jaar die werkzaam is in een mannenwereld dus niemand kan vragen hoe en wat. behalve o.a de tieners op de manege.)