[GEZ] Stalling omgeving Kampen/Dronten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wranglerbutt

[GEZ] Stalling omgeving Kampen/Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-08 15:50

Ik ben op zoek naar info over (kleinschalige) pensionstallen in de omgeving van het Reve/Abbert- en Roggebotsebos.
Dagelijkse 'turnout' (weide of paddock) is een must! Goed berijdbare (buiten)bak en/of roundpen zou fijn zijn, evenals korte/veilige routes naar het bos.

Wie kan me wat vertellen over bijvoorbeeld De Boshoeve, HEN stables, AMB stables of andere stallen in die omgeving? De Stobben Stables is al bij mij bekend.

Eventuele info over pensionstallen in de NOP (nabij bos) of Noord Veluwerand (b.v. Wezep/ Wapenveld etc) is ook welkom!

Info mag in topic of per pb Lachen

uverla05

Re: [GEZ] Stalling omgeving Kampen/Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 16:34

Hier in wapenveld heb je vermeulen hebben ook een binnenbak

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 21:18

Bij de Boshoeve gaat je paard iedere dag naar buiten, in paddock of wei, en ligt een goede buitenbak. De route naar het bos is niet super handig, je moet de hanzeweg over (er is wel een stoplicht). Ik heb er zelf over gedacht om erheen te gaan maar het is me toch iets te ver van Dronten.

Verder is er nog een stal aan de Ketelweg, daar is het ook wel netjes voor elkaar. Hoe die heet weet ik niet.

Over HENstables heb ik wel goede verhalen gehoord maar zelf ben ik er nooit geweest.

Meer richting de Noordoostpolder zitten ook wat kleine pensionstalletjes aan de Rendierweg/Elandweg geloof ik. Verder is in Swifterbant een fijne kleinschalige pensionstal (de kleine manege).

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-08 23:35

@Kylan: Dank je wel, nuttige info! OK dan!