[GEZ] Stalling in Rotterdam (3063)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pinda_Dipje

[GEZ] Stalling in Rotterdam (3063)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-08 15:33

Hallo,

Per september 2008 ben ik op zoek naar een stal in Rotterdam (of omgeving), voor mijn dan 2,5 jarige (zeer lieve) merrie. Eventueel heb ik ook per direct interesse in een stalletje.

Mijn naam is Kelly en ik ben een jonge studente Maatschappelijk Werk- en Dienstverlening, die al jarenlang een groots enthousiasme kent voor de paardensport. Door omstandigheden heb ik enkele jaren geleden helaas moeten besluiten de wedstrijdsport stop te zetten en mijn wedstrijdpaard te verkopen, maar de paardensport blijft kriebelen. Aangezien mijn jongste aanwinst Babsanna over enkele dagen alweer 2 jaar wordt, heb ik besloten langzaam aan weer op zoek te gaan naar een nieuw stalletje voor haar, om haar daar heel rustig klaar te maken voor het volwassen-paardenleven.

Voorwaarden:
- Buitenbak (en/of binnenbak)
- Weidegang of de mogelijkheid om los te gooien
- Voeren wordt gedaan, uitmesten bij voorkeur ook
- Zo nu en dan Babsanna buiten willen zetten
- Goed bereikbaar met het openbaar vervoer/fiets of brommer vanaf postcode 3063 ('de Esch' in Rotterdam)

Babsanna is een jonge, handmakke, lieve en rustige KWPN merrie met rustig stalgedrag. Juist door haar zachtaardige karakter zal zij op een paardvriendelijke en zeer rustige wijze getraind worden, en zeker de komende jaren absoluut niet iedere dag gereden worden. Om die reden vind ik bij de keuze voor een stal de mogelijkheid tot weidegang of losgooien echt heel erg belangrijk.
Zelf steek ik samen met mijn vriend ook graag de handen uit de mouwen, en zullen we altijd op stal helpen waar nodig.

Een enthousiaste, vrolijke amazone met een nog vrolijkere merrie is op zoek naar een leuk plekje! Wie helpt?

Reacties graag per PB of in dit topic.

Uprica

Re: [GEZ] Stalling in Rotterdam (3063)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 11:20

is in schiedam wat voor je?
Zie mijn onderschrift voor de website en als je nog vragen heb vraag ze gerust.....