hulp buiten rijden/wandelen met paard(zeeland/koudekerke)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ziva

hulp buiten rijden/wandelen met paard(zeeland/koudekerke)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-08 22:03

Its a shot in the dark...

ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen met mijn paard om haar buiten te laten wennen aangezien ik zelf niet het lef heb om er actief mee aan de gang te gaan. Ze zou aardig verkeersmak moeten zijn maar soms is ze erg schrikkerig van kleine dingen dus ik vertrouw het niet helemaal. Het gaat om een bijna 4 jarige kwpn tuiger van 1.65. Ik ben 1 maal met haar buiten geweest bij haar vorige eigenaar maar zou nu graag haar eens meenemen aan de hand. Ik heb wat trauma's opgelopen waardoor ik het wel erg spannend vind en ben van mening dat iemand die zich rustig voelt haar beter aan de hand op erop kan meenemen. Ik wil er graag naartoe werken dat we uiteindelijk wel samen op buitenrit kunnen. Maar voorlopig is het belangrijk dat ze buiten komt.

Er kan gesproken worden over een vergoeding maar dan wel binnen de redelijkheid in prijs.

Je moet wel ouder zijn dan 18 en ervaring hebben. Denk je me te kunnen helpen laat het me weten!

Verdere communicatie via PB.

viv77

Re: hulp buiten rijden/wandelen met paard(zeeland/koudekerke)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 20:45

Is er niemand op stal die je zou willen helpen?? of die met je mee kan gaan??
er zijn er volgens mij best veel die buiten kunnen rijden of die ook wandelen..
succes!

Ziva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-08 20:38

Ik denk het wel, maar stiekum ben ik niet zo communicatief soms en vind ik het moeilijk om te vragen. Ik heb het idee dat ik mensen lastig val, you know Tong uitsteken

Ik ben gewoon zelf niet zo'm held en zou graag iemand bij hebben die mijn paard kan vasthouden als ik me onzeker voel oid. Ik moet het rustig weer opbouwen. Na een val op het strand ben ik veel van mijn zelfverzekerdheid verloren.

viv77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 09:05

Er zitten een paar meiden van je stal hier op bokt, misschien dat je dat minder vervelend vind om op die manier contact te leggen.
Ik heb je pas geleden nog gezien toen ik les aan het geven was,
toen de Veearts kwam..geef maar een gil als je wilt weten wie, zo moeilijk zal het niet zijn..enne ik denk dat mensen die toch gaan wandelen het niet zo lastig vinden als je denkt..