JW-Fotografie zoekt vrijwilliger voor a.s. zomer!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-08 22:40

Aanstaande zomer ben ik van plan om tijdens de 'thuiswedstrijd' in Sonnega 2 dagen te fotograferen, zoals elk jaar. Ik wil dan ook proberen om er direct foto's te verkopen. Dat kan ik uiteraard niet zelf doen, gezien ik de foto's zal moeten maken om te verkopen. Knipoog Daarvoor ben ik op zoek naar een vrijwilliger die over het volgende beschikt;

- Verstand van computers.
- Verstand van bewerkingsprogramma's (Photoshop etc.).
- Doorzetters mentaliteit.
- Secuur zijn.

Kortom, ik moet je volledig kunnen vertrouwen met mijn apparatuur en foto's! Ik wil dus regelen dat mensen direct bestellingen kunnen plaatsen, kunnen betalen en het binnen een week toegestuurd krijgen. Een nóg snellere afhandeling van een bestelling dus!

Het gaat om 2 dagen, om precies te zijn 6 & 7 september. Ik ben je dan ook 2 dagen nodig, overnachting valt evt. wel te regelen.

Geïnteresseerd? Stuur een email naar info@jw-fotografie.nl met wat info (naam/leeftijd/woonplaats etc.) over jezelf en je vaardigheden. Uiteraard staat er een passende vergoeding tegenover, werken doe je niet voor niks. Knipoog

Muzefee

Re: JW-Fotografie zoekt vrijwilliger voor a.s. zomer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-08 16:16

Ik zoek tevens een vrijwilliger voor het weekend van 11 en 12 juli!

Muzefee

Re: JW-Fotografie zoekt vrijwilliger voor a.s. zomer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-08 15:09

Nog altijd weinig opgave! Voor meer info stuur je even een mailtje. Ik kan je dan o.a. vertellen wat er mee valt te verdienen!