[GZ] fotoshoot met spiegelreflexcamera..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

__PSM__

[GZ] fotoshoot met spiegelreflexcamera..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-08 20:52

Hoi hoi, afgelopen week heb ik te horen gekregen dat ik helaas mijn zeer dierbare 8 jarige Kennedy x Wellington af moet laten maken, omdat ze zonder pijnstillers bijna niet door het leven kan...

Ik wil al heel lang proffesioneel, in ieder geval met spiegelreflex, mooie foto's laten schieten van haar in het bos.. Nu begint de tijd te dringen omdat ik verwacht dat ze binnen nu en 3 á 4 weken toch wel weg zal zijn. Ik wil het nog altijd heel graag, maar ik heb er gewoon niet zo heel veel geld voor..

Is er iemand die mij kan helpen?

Pmen mag altijd!!

Anoniem

Re: [GZ] fotoshoot met spiegelreflexcamera..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 20:55

pm WildWings eens zij maakt erg mooie foto's. verder deet bellatrix ook shoots dacht ik. en Fairie ook

MuzefeeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 21:09

Je hebt van mij een PB! Lachen

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 21:17

Ik weet niet waar je ergens woont, maar ik bied ook fotoreportages aan. Ik ben niet duur..Zie de website voor meer informatie. www.miekewindfotografie.net

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 21:31

Ik woon in Uden. Vrijdag heb ik nog niet veel te doen. Helaas doet mijn site het op het moment niet, in mijn profiel staan wat foto's en ik kan je er ook wat sturen als je wil.

Dus woon je in driehoek Eindhoven - Nijmegen - Den Bosch, dan kun je me een PB sturen Lachen

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-08 12:29

Ik heb al iemand gevonden waarvan ik denk dat er hele mooie foto's van mijn lieveling uit zullen komen.. Bedankt allemaal, dit is namelijk echt één van de dingen die ik altijd al heb gewilt, en nu dan toch ook echt gaat gebeuren.. Een mooi afscheid zal mijn merrie krijgen, ze verdiend ook niet anders...