[GZ] Allround intsructie omgeving Noord-Bergum (Friesland)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

feliciaa

[GZ] Allround intsructie omgeving Noord-Bergum (Friesland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-08 18:22

Hallo,

Ik ben opzoek naar een leuke allround instructeur/instructrise die mij 1 keer in de week/2 weken les kan geven.
De instructeur/instructrise moet in het bezit zijn van een Orun diploma, moet enthousiast zijn en minimaal L2 dressuur en L springen zijn geweest.
Ik ben zelf 17 jaar (bijna 18) en ben zelf ook bezig met de orun cursus (basis). Mijn pony is nu bijna 4 jaar en kent alleen nog maar de basis. Ze is vrij heet en soms heel eigenwijs. Ik zou graag willen werken aan de ontspanning, rechtgericht zijn, mijn houding, een stapje verder in de dressuur en ik wil graag bezig met springen. Ik ben zelf thuis en op stage al wat bezig geweest met springen en mijn pony kent de sprong, dubbels springen lukt ook al.

De les mag niet al te duur zijn en bij voorkeur bij de instructeur thuis, dit ivm regels op mijn pensionstal, het gebrek aan voldoende hindernis materiaal om echt wat op te kunnen bouwen en om mijn pony zoveel mogelijk te laten wennen aan vreemde omgevingen en de trailer..

Groetjes Hilde

DanielleB

Re: [GZ] Allround intsructie omgeving Noord-Bergum (Friesland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 11:49

Ik weet wel een goede instructrice, maar die doet alleen aan dressuur. Die geeft privelessen aan huis.