[GZ] Maarn (<15km) 24/7 weidegang met stalling

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marchador

[GZ] Maarn (<15km) 24/7 weidegang met stalling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-08 20:20

Binnen een straal van 15 km rondom Maarn ben ik op zoek naar 24 uurs weidegang met stalling voor mijn drie pony's
Hun stokmaten zijn: 1.22 meter, 1.44 meter en 1.55 meter.
Vooral voor de grootste van het stel is het belangrijk dat zij in de wintermaanden 's nachts op stal kan.
Een rijbak in de buurt zou fijn zijn (binnen, maar zeker buiten is ook geen probleem) omdat 2 van de 3 wordt bereden.

De stallen zelf uitmesten is absoluut geen probleem en daarom ben ik niet op zoek naar volpension.
Op dit moment staan mijn pony's in ruime stallen, de 2 kleinsten delen een stal. In principe is het geen probleem als ze weer samen in een box komen.

Graag hoor ik of er een plekje is voor mijn 3 pony's binnen een straal van 15 km rondom Maarn.

Alvast bedankt!

B10

Re: [GZ] Maarn (<15km) 24/7 weidegang met stalling

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 16:21

Ik weet dat er enige tijd terug een plekje vrij kwam voor 2 paarden (op stal)met weidegang en een kleine bak aan de rand van het bos in Austerlitz,dat is een kleine stal met 4 paarden waar je alles zelf doet of in overleg met de anderen iets kan regelen maar ik weet niet of dat nog vrij is..
Ze hebben het ook op marktplaats gezet dus dan was je het waarschijnlijk wel tegengekomen..