Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Denise schreef:Is dit n.a.v. [EA-GZ] op wien's tinker of shire [ trekpaard] mag ik een keer rijde ?
Gaan we dat zo allemaal doen, want dan weet ik ook nog wel wat rassen waar ik eens gratis op zou willen rijden
Desiree_1993 schreef:Denise schreef:Is dit n.a.v. [EA-GZ] op wien's tinker of shire [ trekpaard] mag ik een keer rijde ?
Gaan we dat zo allemaal doen, want dan weet ik ook nog wel wat rassen waar ik eens gratis op zou willen rijden
Heb even mijn post aangepast, gratis is niet nodig, wil er best wat voor betalen.
En dat topic heb ik nog niet eens gezien, sorry mensen, dit was niet mijn bedoeling.
Nathalie schreef:Ik raad je toch aan om eens in Oirschot te gaan rijden! Dan krijg je namelijk ook veel uitleg etc en heb je een echte baan om op te rijden.
Wij hebben het een keer gedaan met de ponyclub, het is echt ontzettend leuk! Je leert er ook nog eens van. Lijkt mij 10 x leuker dan op een IJslandertje bij iemand thuis wat hobbelen.Daar krijg je echt info over de paarden en ze helpen je graag! Ook goede uitleg over de extra gangen enzo.