Ik ben Paola, een meisje van 15 jaar, dit jaar 18 mei word ik 16.
Ik zoek een manege/stalling/pension/stoeterij/iets in die richting in de omgeving Zwolle waar ik in de weekenden en vakanties zou kunnen werken(werk zoals voeren/stallen uitmesten/paarden en/of pony's buiten zetten etc, maar ik ben ook bereid paarden/pony's te rijden).
Ik zit al vanaf mijn 4e op de pony van mijn opa.
Toen ik 6 was begon ik met lessen op de manege, en op mijn 7e had ik mijn eerste eigen pony, een merrietje van 3 jaar die ik zelf beleerde. Ik ben daar toen mee naar een privéleraar gegaan (een hele goeie) en daarmee hebben we het tot en met de M1 dressuur geschopt.ik heb een paar wedstrijdjes gesprongen, maar dat ging niet zo daverend. Je kan dus wel zeggen dat ik echt een dressuurmiep ben.
na die tijd heb ik een goedgekeurde newforest dekhengst aangeboden gekregen om op te rijden, en die kans heb ik natuurlijk met beide handen aangepakt. ik was toen een jaar of 11. Op mijn 12e liep ik met die hengst in het Z2 dressuur. nogsteeds onder begeleiding van dezelfde leraar. De hengst werd verkocht naar Duitsland en ik heb mijn overstap gemaakt op de paarden. Ik rijd nu op een paard waarmee ik dit zomer Z2 start. ik rijd dus met stang en trens en kan er aardig mee overweg. ik rijd onder zeer goede begeleiding en kan met de meeste paarden goed overweg.
intresse?
stuur een PM ^^