Het Gareel Schijndel, gebruikte zadels?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Het Gareel Schijndel, gebruikte zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 20:34

Weet misschien iemand of ze bij het Gareel in Schijndel ook gebruikte zadels verkopen?

Ben van plan om morgen naar het Drunens Ruiterhuis te gaan om voor een zadel te kijken. Aangezien ik dan zowat langs Schijndel kom zou ik daar ook kunnen kijken. Maar ik kan nergens op de site vinden of ze 2e hands zadels verkopen.
Er staat wel dat ze inruilen, dus ik neem aan dat ze die ingeruilde zadels ook weer verkopen?

Kan iemand me helpen? Het is zonde als ik daar kom en ze geen zadels hebben, want rechtstreeks naar Drunen scheelt toch nog wel wat. Knipoog

CM_

Re: Het Gareel Schijndel, gebruikte zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:35

Volgensmij wel Lachen

Ik zou ze voor de zekerheid van te voren even bellen Knipoog

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 20:48

Het probleem is dat ik er wil zijn op het moment dat ze open zijn. Dus ik kan ze niet van te voren bellen.
Moet 's middags gewoon werken vandaar, wil dus zo vroeg mogelijk klaar zijn zodat ik ook nog voldoende tijd heb om de zadels te passen. Knipoog

Wacht nog even reacties af en als niemand het zeker weet, dan proberen we het maar gewoon! Liever voor niks dan dat ik misschien een topzadel mis loop.... Knipoog

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 21:32

Ik weet het zeker Haha! Ik heb namelijk mijn dressuurzadel tweedehands bij het Gareel gekocht. Heerlijk zadel van een half jaar oud.
Ik had een zadel gepast op mijn billenmaat Knipoog , zat heerlijk. Ben toen thuis mijn paard gaan halen en toen bleek dat het toch niet helemaal lekker op zijn rug lag. We hebben toen voor de winkel nog verschillende tweedehands zadels gepast en er uiteindelijk toch eentje gevonden die prima op de rug van mijn paard lag. Als het nodig is kan ik het ook gewoon nog laten opvullen daar. Ze hebben daar een zadelpasser (Sanne) in dienst, die weet echt waar ze over praat.
Inruilen doen ze ook, met uitzondering van Wintec zadels. Succes ermee!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 21:35

Oke dankje! Dan hoop ik dat ze morgen wat hebben liggen!

Ik ben van plan om meerdere zadels mee te nemen (als er natuurlijk meerdere zijn die ik fijn vind Knipoog ) neem aan dat dat geen probleem moet zijn toch? (de zadels die het niet worden gaan dan de volgende dag weer terug natuurlijk)

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 21:40

Nathalie schreef:
Oke dankje! Dan hoop ik dat ze morgen wat hebben liggen!

Ik ben van plan om meerdere zadels mee te nemen (als er natuurlijk meerdere zijn die ik fijn vind Knipoog ) neem aan dat dat geen probleem moet zijn toch? (de zadels die het niet worden gaan dan de volgende dag weer terug natuurlijk)

Ik heb geen idee of dat een probleem is, ik weet wel dat ze bij Het Gareel niet zo moeilijk doen, dus het zal wel lukken allemaal!

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 12:29

Is Ruiterstad in Oirschot geen optie voor je? Kom je ook langs.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 12:54