Website met de maten X Full ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dobel

Website met de maten X Full ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 15:26

Dan bedoel ik geen duitse websites of weet ik het waar maar gewoon een bokker of een nederlander die dus halsters hoofdstellen dekens enz. verkoopt voor TREKPAARDEN, SHIRES en andere rassen die vaak in de maat X full passen, zo kunnen onze reuzen ook een keer iets leuks aan!

(is er dus een bokker die een webshop voor reuzen heeft)

just_kiki

Re: Website met de maten X Full ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 15:29

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 15:32

ja bijvoorbeeld

anniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 15:51

Wij verkopen enkele halsters en hoofdstellen in maat Extra Full.
Dekens meestal tot 215 dus daar heb je voor een shire neem ik aan weer niets aan, lastige maat inderdaad!

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 15:56

he wat goed deze oproep. Mijn kleintje valt ook in maat XF en inderdaad is de keuze erg beperkt. Ik heb tot nu toe nog geen webshop of iets kunnen vinden die een ruime keuze hebben in de grote maten. Dus ik hou t even in de gaten Haha!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 15:58

EA-CO --> EA-GZ.

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 17:37

klopt overal staan maar 3 halsters ofzo en misschien 3 hoofdstellen met geluk, terwijl een maatje cob bijvoorbeeld ruime keuze heeft, daarom dacht ik misschien is er een bokker die het licht gezien heeft?

ifever

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 21:25

Als je ook interesse hebt ik pads/dekjes, kan je in mijn onderschrift kijken. maak ze opmaat, in de kleur die je wilt.

kan ook zweet dekens op maat maken in leuke kleuren, naar keuze.

Voltigeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 10:40

Waarom wil iedereen eigenlijk via een webshop kopen? Zijn er dan zo weinig ruiterwinkels in Nederland?
Het is toch leuker om een echte winkel binnen te gaan. De geur van het leder, alles mooi uitgestald en met een beetje geluk krijg je er nog wat (deskundige) uitleg bij ook. Je kan direct de kwaliteit min of meer controleren enzo...

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 10:53

Voltigeur schreef:
Waarom wil iedereen eigenlijk via een webshop kopen? Zijn er dan zo weinig ruiterwinkels in Nederland?
Het is toch leuker om een echte winkel binnen te gaan. De geur van het leder, alles mooi uitgestald en met een beetje geluk krijg je er nog wat (deskundige) uitleg bij ook. Je kan direct de kwaliteit min of meer controleren enzo...

als ze daar de grote maten in een wat ruimere keus zouden hebben vind t heerlijk om te gaan shoppen. Maar helaas ik vis meestal naast t net als ik wat moet hebben. Juist via internet kom ik dan meestal iets tegen via een wen=bshop wat wel de goeie maat heeft.

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 10:55

ifever schreef:
Als je ook interesse hebt ik pads/dekjes, kan je in mijn onderschrift kijken. maak ze opmaat, in de kleur die je wilt.

kan ook zweet dekens op maat maken in leuke kleuren, naar keuze.

dekjes en pads dat is eigenlijk t enige waarvoor ik geen extra full nodig heb. Dekens uiteraard wel. Ik hou je in gedachten.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 18:06

nickyu op bokt verkoopt ook zeer grote maten!!

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-08 18:12

Voltigeur schreef:

omdat ik het heel leuk vind om in ruitersportzaken te gaan kijken maar iedere keer voor niets kom omdat er heel weinig of soms zelfs GEEN keus is voor spullen voor mijn grote vriendin, als jij van alles ziet hangen zou ik het allemaal gelijk willen kopen maarja geen maat trekpaard

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 20:18

Teuntje111 schreef:
nickyu op bokt verkoopt ook zeer grote maten!!

Dat wilde ik ook zeggen www.nickyskeet.nl maar je kan beter even pb en naar nickyu zelf want ze heeft veel meer en kan veel meer leveren dan op de website staat, absoluut ook in de grote maten! Ja

Scipita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 00:31

Mocht je nog opzoek zijn naar een XFull frontriem kijk dan eens in mijn onderschrift, kan allemaal op maat Lachen We worden vaker benaderd voor b.v. 46cm etc!

Groet!

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 11:46

Ik ben bij Nickyu ook een paar keer geslaagd! Mijn knollebeest past echter ook geen xfull, dus het meeste heb ik uit Duitsland gehaald. Binnenkort ga ik een middagje naar Zeeland, auto volladen en portemonnee legen bij Paul Paree. Die verkoopt helaas niet via internet, maar als je dichtbij hem zit, is hij een perfect adresje!
Verder is het gewoon echt zoeken naar spelden in hooibergen. Bij de ene winkel kan je een halster op de kop tikken, bij de ander een extra breed dekje enz.
Er zijn gewoon erg weinig mensen met zulke grote paarden, dus niet zo gek dat je niet uit 15 hoofdstellen of extra grote dekjes kan kiezen Knipoog Welkom in het leven van een trekpaardeigenaar Haha!

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 12:13

Ik heb ook inderdaad bij Nickyu een deken gekocht. Toch hoor je steeds meermensen die een groot paard hebben. Mijn paard is een kruising fries x clydesdale. Hij is 1.77 hoog en dus ook grof gebouwd. Bij de agradi verkopen ze ook grote maat paardendekens en volgens mij ook bij de paarden drogist. Toch is t volgens mij een gat in de markt

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-08 12:15

tsja maar er gaat wel erg veel tijd en geld in zitten om een echte uitgebreide webshop voor trekpaardspullen te maken, hoewel ik er wel supergelukkig van word.!

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 12:28

tuurlijk dat is ook wel zo. maar als je ziet hoeveel er al voor kleine shetten te vinden is. Dat was ook altijd karig qua aanbod.