GZ: Fotografe omg. Zwolle

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

GZ: Fotografe omg. Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-08 21:51

Ik vind het wel weer eens tijd voor wat rij foto's van Saartje en mijzelf Lachen .
Hoofd/stand foto's heb ik genoeg, maar foto's van onder het zadel nog niet (althans..geen mooie Clown ).
Voornamelijk wil ik dus graag rijfoto's, maar ook wat stand/losgooi/hoofd foto's zijn mooi meegenomen! Ook wil Saar vast wel wat VD kunstjes laten zien.
Ik woon in Kampen, vlakbij Zwolle, dus het is handig als de fotoshoot in die buurt plaats kan vinden.

Ik wil er best voor betalen, maar wel een 'redelijk' bedrag, dus geen 40 euro Knipoog

Dit is de pony waar het om gaat:

Afbeelding

Kaisa

Re: GZ: Fotografe omg. Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 08:16

Kijk eens op mijn website: www.maaikedevries.nl ; de fotoreportage kan je geheel naar eigen wensen invullen Ja

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 12:21

Hoi,

ik kom gratis fotos maken, maar vraag wel een reiskosten vergoeding, mocht je intresse hebben dan kan je een pb sturen.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 16:54

Bedankt voor alle reacties en PB'tjes, ik heb een geschikte, leuke fotografe gevonden! Lachen

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 23:56

Hallo!

Zwolle is voor mij zo'n 40 minuten reizen, prima te doen dus. Kijk voor voorbeeldfoto's op mijn website! Sinds kort in het bezit van een 70-200mm f2.8, een súpergoede lens! Kijk op mijn website voor informatie, t/m 17 maart 25% korting op (de t/m 17 maart geboekte) fotoreportages!

*edit, lees net dat je al een fotografe gevonden hebt. Knipoog

Voltigeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 10:18

Een redelijk bedrag, dus geen 40 euro?????
Heb je er enig idee van hoeveel een beetje degelijk fotomateriaal kost? En welk werk eraan is om de foto's achteraf te bewerken enzo? En dan hebben we 't nog niet eens over de tijd die erin gaat zitten tijdens een shoot en de verplaatsingsonkosten.
Iedereen denkt hier blijkbaar dat het zomaar effe op het knopje van het zwarte doosje komen drukken is en dat het daarmee afgelopen is...