Ik wil graag van mij en mijn pony een fotoshoot hebben.Het gaat om Dresuur foto's in een binnenbak. Iemand intresse? Omgeving Ermelo
Hoe is de binnenbak? Voldoende zonlicht etc?Zelf al eens in gefotografeerd en hoe ging dat qua belichting?
Ik kan in een binnenbak fotograferen zonder flits zie foto´s van de ronde in onderschrift, daarnaast heb ik een externe flitser voor nog mooiere foto´s maarja daar moet je pony wel tegenkunnen. Prijs is 25 euro ( zie www.verography.nl).
De bak zelf is zeer licht, valt veel daglicht naar binnen.Geen rood licht door bijv Dakpanelen maar echt daglicht. Tevens bij zon kan het ook in de buitenbak.
Heb je een foto van de bak? Ik stel me iig ook beschikbaar voor je Prijzen en info kan je vinden op www.ia-fotografie.nl
Josfoto schreef:Haha.. ik zit om de hoek Jij bent alleen geen fotografe (meneer de fotograaf )Maar ontopic: kijk eens op m'n site: www.paardenpixels.nl
www.jw-fotografie.nlErmelo ben ik wel vaker geweest voor foto's. T/m 17 maart 25% korting op fotoreportages bij mij!