gezocht ruiter/ amazone voor examen orun cursus in twello

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

dorette

gezocht ruiter/ amazone voor examen orun cursus in twello

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-08 01:56

Voor mijn examen van de ORUN cursus (basisinstructeur) ben ik opzoek naar een ruiter of amazone die het leuk vind om voor mijn examen te komen rijden.

Het examen is op 25 April bij stal Brinkman in Twello (voorkeurstijd die ik nu op heb gegeven is 16:00, dit kan eventueel wisselen)
Het is de bedoeling dat de ruiter/ amazone die mee gaat naar het examen ook meegaat op maandag 21 april om 19:30- 20:45 (om de bak te verkennen en kennis te maken met de cursisten,etc.).

Ik zoek iemand die bezit over eigenvervoer en in het bezit is van een paard/ pony (D/E) die op ongeveer B/L niveau kan lopen zowel springen als dressuur. Wie wil mij helpen (gratis les en eventueel een kleine vergoeding)?

michele

Re: gezocht ruiter/ amazone voor examen orun cursus in twello

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 08:23

Mocht je alleen iemand nodig hebben voor de dressuur mag je mij contacten, maar het paard wat ik mee zou kunnen nemen, kan niet springen. Anders zou ik je wel kunnen helpen

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 11:16

Ik ben er dan al, maar ik zal even voor je rondvragen Lachen

Agnes75

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 10:02

Misschien kun je Judje (boktnaam) vragen , zij woont in Teuge, dat ligt vlak naast Twello. Ze heeft een jong Gelders Paard, weet niet hoe ver ze is met de africhting, maar dat kun je haar vragen.