Voor uitbreiding van mijn entertainment bedrijf ben ik op zoek naar meiden met paarden (max. 2!) die verkleed acts doen.
Ik verzorg de entertainment (met name dans) voor bedrijven, TV en discotheken + clubs zie mijn website: www.xtended-entertainment.nl . Nu heb ik in Juli, augustus en september nogal wat strand feesten in te vullen waar bekende nationale en internationale DJ's optreden. Nu leek het mij leuk om naast de danseressen ook 2 paarden/pony's in te zetten. Deze staan dan bij de ontvangst/entree van het feest en lopen wat rond / staan stil ter vermaak van het publeik. Er kan ook beveiligig mee worden gestuurd.
Het is niet de bedoeling dat er gasten op rijden het gaat puur om een verkleed act. denk aan engeltjes, zeemeerminnen, eenhoorns, capes, oosters, maar lak en leer komen ook voor alles naar gelang het thema. Het gaat om volwassen feesten waar het publiek meestal 30 + is. We hebben vaker met paarden gewerkt. Het publiek reageert enthousiast.
De dames die de acts doen moeten er wel goed uitzien ze worden in zomerse outfits (lees: leuk sexy en geen naakt) gekleed (vaak gesponsord). Ook met capes en veel felle kleuren.
Het type paard maakt mij niet uit, als ze maar braaf zijn, tegen muziek kunnen en drukte. Ze moeten braaf stil kunnen staan geen zenuwachtig gedrag vertonen. Geen shetlanders ze moeten wel een beetje maat hebben vanaf D pony is prima.
Betaling:
€135,00 per persoon (en paard) incl. reiskosten op gage en als je in het bezit bent van een BTW nummer en VAR verklaring (zodat je kan factureren) kunnen we het hebben over een hoger bedrag. Feesten vinden plaats in de regio zandvoort / Bloemendaal / Den Haag etc de grotere strand feesten en ze zijn overdag. soms s'avonds. Parkeer gelegenheid wordt geregeld!
Groetjes Merilyn