Zadelmaker Karl Langeraap

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Zadelmaker Karl Langeraap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 12:47

Hallo,

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met Karl Langeraap.

Ik probeer hem al een tijdje te bereiken maar zijn telefoon staat altijd uit. Krijg dus een voicemail. Deze hebben we ook ingesproken maar we worden niet terug gebelt.

Vind dit erg jammer, heb echt een nieuw zadel nodig en eigenlijk zo snel mogelijk. Ik heb goede verhalen over hem gehoort maar zo schiet het niet echt op...

Anoniem

Re: Zadelmaker Karl Langeraap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 12:50

Hij zit niet meer in Langeraap, al een tijdje niet meer. Hij zit nu bij ruiterstad

http://www.langeraapruitersport.nl/

Hij is een goede zadelmaker, dus gewoon nog een keer proberen op het andere telefoonnummer.

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 12:53

het is een goede en aardige meneer.. Hij leverd goede producten met kwaliteit en geeft ook goed advies. we mochten 3 zadels mee nemen en uit proberen. uiteindelijk brachten we de andere 2 terug en kochten er 1. vriendelijk en goede service

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 12:59

russel schreef:
Hij zit niet meer in Langeraap, al een tijdje niet meer. Hij zit nu bij ruiterstad

http://www.langeraapruitersport.nl/

Hij is een goede zadelmaker, dus gewoon nog een keer proberen op het andere telefoonnummer.

Ja ik weet dat hij bij Ruiterstad zit. Knipoog Van hun heb ik zijn telefoonnummer gekregen.

Ik hoor idd veel verhalen dat het een goede, vriendelijke meneer is.. Maar als hij niet terug belt of als wij hem niet kunnen bereiken schiet het niet echt op..

Misschien dat ik Ruiterstad nog eens moet bellen, maar de laatste keer stelde ik een simpele vraag (hoe het precies in zijn werk ging) en daar wisten ze me geen antwoord op te geven. Toen kreeg ik dus Karl's telefoonnummer. Maar daar krijg ik dus altijd voicemail..

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 13:02

Ik zag op de site zijn mail adres staan, dus heb even gemailt.
Hopelijk heb ik zo meer succes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 13:51

HAR --> EA GZ DI.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 13:54

Het kan zijn dat hij het heel erg druk heeft. Jammer dat hij zijn voicemails niet beantwoordt. Je kan Ruiterstad vragen of ze hem door willen geven zijn voicemails af te luisteren.

Hij is idd erg aardig en een van de betere zadelmakers. Hoop dat je binnenkort succes hebt.

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:45

Hij gaat woensdag voor een periode weg, dus als je nog iets wil zou ik gewoon wat vaker proberen, daarna is ie zeker een maand niet te bereiken.

LovesHerPony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 19:28

Venetia schreef:
Hij gaat woensdag voor een periode weg, dus als je nog iets wil zou ik gewoon wat vaker proberen, daarna is ie zeker een maand niet te bereiken.

Ooh, ik heb hem net aan de lijn gehad en ik meende dat het 1 week was :S nou dan merk ik het nog wel.

Ben ook zeer benieuwt hoe het hier gaat verlopen

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 20:08

Ik heb een mail terug gehad van hem en hij schreef daarin idd dat hij tot minimaal de 20e niet te bereiken is.

Dan gaat het helaas over voor mij.. Ik heb er best wel spoed bij..

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 23:55

Mooi dat ik hier op bokt lees waar ie gebleven is, wij proberen 'm ook al een poosje te bereiken voor een zadelcontrole. Hij zou twee weken geleden langsgekomen zijn om te kijken, maar heb daarna niks meer gehoord helaas. Het is inderdaad een hele fijne vent en hij helpt je echt prima, alleen maar goede ervaringen mee. Maar dan moet het je wel lukken om een afspraak te maken Clown