Gezocht: iemand die show/demonstartie kan geven

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

terpentijn

Gezocht: iemand die show/demonstartie kan geven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-08 23:05

Geen idee op welk forum/topic ik hiervoor moet zijn, maar op 30 augustus as (2008) hebben we hier in Zuidlaarderveen het 5-jarig bestaan van onze aangespannen mensport-Oefenmarathon (is ieder jaar) maar dit keer zou het leuk zijn het op te kunnen luisteren met iemand, die een demonstratie of show met zijn of haar paard(en) kan of wil geven. Dat kan alles zijn: mensport, Natrural Horsemanship, dressuur, grondwerk, wat je kan met je paard. Het gaat uit van de Stichting De Mennerij, hetgeen een non-profit stichting is, dus (veel) geld kunnen we je niet bieden, uiteraard wel gastvrijheid, gratis eten en drinken , onkosten/vervoersvergoeding. Men doet aan dit evenement mee zonder dat er officiele punten te winnen zijn, er zijn wel vele gesponsorde prijzen. Wil je meer weten, kijk op www.de-mennerij.nl of neem anders contact op met de schilder van de hoofdprijs (schilderij van de winnende aanspanning) via : info@atelierterpentijn.com, of kijk op de website: www.atelierterpentijn.com WIJ ZOEKEN DRINGEND MENSEN DIE IETS KUNNEN MET HUN PAARD(EN) EN DIT GRAAG WILLEN KOMEN LATEN ZIEN!

Sim

Re: Gezocht: iemand die show/demonstartie kan geven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 23:35

-> EA GZ Diensten

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 00:55

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 00:57

PB Amable eens! (hier op bokt) Ze doet VD shows geven met haar fries

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 10:12

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 14:09

Showteam Alegía. Haha!
http://www.alegria-showteam.nl/

We rijden met Spaanse en Portugese paarden. We hebben verschillende showonderdelen in ons menu en kunnen verschillende showblokken aanbieden of een wat langere show.
Wil je meer weten kijkt dat even op onze site en neem contact op via het formulier. Lachen

viv77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 14:11

Faelivrin schreef:
Ook hier dan maar een tip naar Taco en Banshee hier op bokt! Samen met hun amazone's natuurlijk; http://showteamgreatheights.come2me.nl/

wilde net hetzelfde opzoeken en de link plaatsen..

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 14:12

moniquebosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:48

pb hazzebaz hier op bokt eens.
geeft met haar team ook shows.

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 21:11

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 16:40

Voltigeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 12:46

terpentijn schreef:
...een non-profit stichting is, dus (veel) geld kunnen we je niet bieden, uiteraard wel gastvrijheid, gratis eten en drinken , onkosten/vervoersvergoeding.

Hmmm... Zal moeilijk worden om iemand te vinden die iets speciaal kan tonen (zeker met meerdere paarden) tegen die voorwaarden. Gratis eten en drank zijn meestal al wel voorwaarden die gesteld worden bovenop de afgesproken prijs, hé.
En in Nederland ken ik persoonlijk geen mensen die show ofzo geven... In België ken ik er een aantal, maar die doen dat natuurlijk ook niet gratis en zeker al niet gezien de grote verplaatsing.

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-08 21:02

Hoeft niet, met meerdere paarden, mag ook EENTJE zijn. Mag ook gewoon een "hobby-ist of amateur zijn, di toevallig iets leuks kan met een Haflinger, Shet, Fries, of wat dan ook, dat maakt niet uit, als er maar een verhaaltje van zo ongeveer 20 minuten van te maken is?

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-08 00:22

MoniqueBos: wie is in hemelsnaam HAZZEBAZ? Die ook wel showtjes geeft? Kan ik niet vinden, of ben niet zo handig op de PC (laatste is overigens sowieso waar ...!)

Fiesta14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 00:33

Ik denk dat Monique Hazzebaz bedoelt.

Verder kan ik je niet helpen, maar ik heb wel een vraag: is het gewoon toegankelijk? Het lijkt me namelijk wel leuk om te komen kijken Bloos

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-08 02:27

Natuurlijk is het gewoon toegankelijk, zeg! Ik heb HAZZEBAZ inmidels op weten te duikelen en een persoonlijk bericht met uitleg gestuurd. Het hele evenement is gewoon een Men- en Oefenmarathon (aangespannen sport), maar daar kan dan ook werkelijk IEDEREEN aan meedoen, zoals er elk jaar wel weer kinderen (of volwassenene) zijn met een enkelspan Shetlanders, of mannen met stoere Friezen-vierspannen, of meiden met Haflingers, f Tinkers, of weer eens een echtpaar met een tuigpaard met afkomst vader: Patijn (dit zegt alleen de tuiigpaardenliefhebbers iets, vrees ik ...), gewoon: alles kan. Het is altijd heel druk, er zijn altijd drie onderdelen: dressuur, darna de marathon (7 hindernissen door ons hele dorp heen) en een vaardigheidsproef met kogeltjes. Zijn leuke, gesponsorde prijzen: zakken paardenvoer, paardendekens, halster-en borstelsetjes, en uiteraard: bekers en linten. De hoofdprijs echter, scjilder ik zelf: naar een op het evenement gemaakte actiefoto een schilderij van de overall-klassementswinnaar. Ik ben nl. kunstschilder, nogmaals: spacialiteit paarden, iets van mijn werk is wel te ien op: www.atelierterpentijn.com
Uiteraard is IEDEREEN welkom, kost ook niks, is altijd een leuk terras , wil je een sfeerimpressie en meer; www.de-mennerij.nl