Gezocht: Instructrie omgeving Maarheeze.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Silence

Gezocht: Instructrie omgeving Maarheeze.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-08 17:32

Hallo bokkers,

Ik heb op dit moment een super instructeur, maar hij legt de lat tijdens het rijden erg hoog.
Soms iets te hoog voor ons en ik voel dan gewoon dat ik teveel van Silence moet vragen.

Nu heb ik afgelopen week een lesje gehad van de staleigenaresse (instructeur was ziek en had niet afgemeld, dus nam zij het voor deze keer over. Zij geeft normaal geen les).
Zij is begonnen met de basis zeg maar, dus werken aan het reageren op het been en rechtrichten.

Ik merkte echt zo´n verschil met rijden.
Silence werkte veel beter mee, dus voor mij een teken dat hij deze manier ook fijner vind.
Rustig opbouwen vanaf de basis en niet meteen moeilijkere oefeningen doen zoals bij onze instructeur.

Vandaar dat ik op zoek ben naar een instructrice of instructeur die wel vanuit die basis werkt.
Dus niet meteen moeilijke dingen vragen, die duidelijk te zwaar zijn, maar net als de staleigenaresse te werk gaan.

Kan iemand van jullie mij daarmee helpen?
Silence staat gestald tussen Maarheeze en Someren-Heide.
Het heeft mijn voorkeur als de les op stal gegeven kan worden i.v.m beperkt vervoer.

Wat ik belangrijk vind, is dat je genoeg geduld hebt, aangezien wij allebei geen dressuurcracks zijn en Silence echt tijd nodig heeft om dingen op te pakken. Voor mij geld eigenlijk hetzelfde. Ook kan hij flink eigenwijs zijn, dus daaronder moet je rustig kunnen blijven. De lessen moeten met rust gebracht worden, iets wat voor ons beide erg belangrijk is.

Dag, tijd en kosten in overleg.

Ik hoor het graag als iemand mij kan helpen of iemand weet.

Alvast bedankt.