Ja, ik begrijp, dat mensen denken: hallo, wat moet ik laten zien? Maar daar gaat het bij ons zie ook : www. de-mennerij.nl niet om. het gaat er om: kun je iets leuks met je paard laaten zien, en kun je er ook nog iets leuk omheen vertellen (of je vriendof vriedin) Professionele acts kunen we overal krijgen, en boeken, het gaat er nou juiist om, dat we haast geen busget hebben, kon ik het zelf maar, mer mijn eigen pas 3,5 jarige paard, maar dat is even een brug te ver nog, voor ons. Alle mensen, met alle paardn, zijn welkom, het hoedft niet voor niets.... Maar meld je! Het hoeft ook geen PERFECTE show of performance te zijn, maar allsjeblieft, meld je! We hebben niet zoiets als een jury of ballotagecommissie of zo, hoor! Doe iets leuks met je paard en kom het laten zien! Ee twee tot driehonderd euro izit er altijd wel in de pot. Dat mag een fooi lijken voor profs, mar daar zijn e dan ook niet op uit! Kom, waag een kans! Meld je aan, of bel mij rechtstreeks: 06-18556196... Vraag naar Constantijn, Paardenschilder (ik schilder jaarlijks de hoofdprijs voor het evenement)