Hoi,Kent iemand een stal/de stal bij de Kruisakkers in Bergen op Zoom..?(achter/bij Tuinwijk?)Heeft iemand daar ervaring mee..?Of wat informatie..?Alvast bedankt!Mvg,Jasmijn!
Oke haha..Het is als je bij het kruispunt bent dat je links naar de gamma gaat, rechts en dan gelijk weer links.. Daar schijnt een wei met stallen te zijn?
Dus bij het kruispunt met die stoplichten ga je links (richting de gamma?) Dan ga je rechts en dan weer links?Lijkt me sterk.. Dan zit je namelijk midden in een woonwijk.
ik weet wel wat je bedoeld denk ik. maar dat is allemaal prive geloof ik. Misschien moet je meer richting wouwse plantage of woensdrecht gaan kijken.
Somebitch schreef:Lijkt me sterk.. Dan zit je namelijk midden in een woonwijk. Zit wel een landje met een paar schuilstalletjes staan wat haflingers en/of shets.Tegenover afslag Gamma (aan de linkse kant).Maar volgens mij een particulier...
ja klopt staan wat haflingers inderdaad. Maar die horen bij de huizen die er achter staan geloof ik. Allemaal particulier