Zoals de titel het al zegt ben ik op zoek naar iemand die mij kan helpen om mijn paardje op een paardvriendelijke manier zadelmak te maken en in te rijden.
Ik stond voor de keuze om haar evt. weg te doen en een iets ouder paardje te zoeken, maar ik kan het Kyra niet aandoen (en mezelf ook niet eigenlijk) om haar weg te doen!
Het probleem is gewoon; ik heb gewoon geen 300 euro in de maand over om haar naar een speciale stal te brengen..
Ik heb zelf ervaring genoeg om normaal met paarden om te gaan en ze verder door te rijden, maar blijkbaar gaat het met Kyra allemaal net wat anders

Het maakt me niet zo heel veel uit hoe oud je bent, als je maar de nodige ervaring hebt om 'drammerige' jonge paarden in te rijden...
Ik hoop dat iemand reageert die mij wil helpen, want een hele hoge vergoeding zal ik je helaas niet kunnen geven...
Je mag ook reageren als je in de buurt woont, en je rijdt vaker paarden in, en je wilt haar op je eigen stal hebben staan. Mits dit natuurlijk geen € 300 in de maand gaat kosten.

je kunt me ook e-mailen op cynthiadewaal@live.nl
Groetjes Cynthia