Gunst gevraagd! in GEERTRUIDENBERG!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

R0X

Gunst gevraagd! in GEERTRUIDENBERG!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-08 23:24

Beste Bokkers,

ik wil jullie wat vragen. En dan bedoel ik eigenlijk alleen de bokkers in of rondom Geertruidenberg, NB.
Het zit namelijk zo. Mijn zus gaat trouwen en op 10 mei geven we haar een vrijgezellenfeest. We halen haar op, gaan bij een vriendin taart eten en koffie drinken en dan gaan we een hele dag leuke dingen doen.

Mijn zus heeft ook bijrijdpaarden gehad maar iedere keer was er wel wat mis mee. Dan kreeg ineens iemand anders het paard omdat die tijd had voor wedstrijden, dan vroeg de eigenaar ook teveel tijd aan mijn zus, en nu ook weer .. het paard heeft hoefkatrol. Enfin, ze vind paarden dus ook helemaal geweldig! Net al ons natuurlijk Knipoog

Maar goed, wat ik wilde vragen.. we willen mijn zus ophalen maar het lijkt mij wel hardstikke gaaf om ervoor te zorgen dat ze opgehaald wordt door een (aangespannen) paard(en)! Mij maakt het niet zoveel uit, ik hoop dat ik sowieso wat te horen krijg van jullie. Het is maar een kort ritje want het 'afleveradres' is ook in G'berg.
Het zou zo gaaf zijn om haar op zo'n manier op te halen!

Mijn verzorgpaarden staan ergens ver weg in NB dus met de trailer rijden voor die 10 minuten (gok ik) heeft niet zoveel zin.

Is iemand bereid en lijkt diegene het leuk om mijn zus op een speciale manier op te halen?
Ik hoop het!
Ik kan er geen geld voor geven ofzo, het enige wat ik kan aanbieden is om je uit te nodigen voor een mooie rit of aangespannen rit bij mijn verzorgpaarden. Dit ligt vlakbij Bergen op Zoom in NB. Het zijn friezen!

Goed... ik heb mijn verhaal gedaan, ik hoop van harte dat er iemand mij kan helpen!
Het is op 10 mei, en dat zal dan om 9 uur zijn!

Groetjes Roxanne Bloos Knipoog