[GZ] Ervaring met Nickyskeet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

happyhorse

[GZ] Ervaring met Nickyskeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-08 17:18

Zoals de titel zegt geozcht ervaringen met http://www.nickyskeet.nl/
Ik heb paar maanden geleden zadels van haar overgekocht.
Netjes contact gehad met haar, verzenden duurde wat lang,
maar dat werd prima opgelost.

Alleen nu heb zadels binne en ze zien er niet uit zoals op de foto Verdrietig
In het echt is altijd anders. maar als zadel beschadigingen heeft vind ik het wel eerlijk als je dat erbij verteld.
Niet dat er fotos gemaakt worden zodat hij perfect lijkt en niet bij wordt verteld dat hij ergens beschadigd is.
Ook heb dit gemeld bij de verkoper maar die reageerde niet op me pm?

Om te laten zien wat ik hier bedoel hier fotos:
Foto van nicky:
Afbeelding
Zo ziet het zadel erbij mij uit:
AfbeeldingAfbeelding
Zoals je kan zien heeft het zadel allemaal kleine scheurtjes, en is er een lap opgenaait.

Het andere zadel:
Foto van Nicky:
Afbeelding
Zo ziet het zadel erbij mij uit van dichtbij:
Afbeelding
op de achterkant een kras, en wit achtig vlekjes.
wat er niet meer af gaat.

Hebben er meer mensen zulke ervaringen?

Blue9

Re: [GZ] Ervaring met Nickyskeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 17:21

Jou zadels zien er inderdaad verschrikkelijk uit, vooral die eerste.. Weet eigelijk ook niet wat je daar mee moet!

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 17:28

Nou ik heb een tijdje terug haar gecontact omdat ik een interessante staldeken zag staan, maar niet in mijn maat. Kreeg netjes bericht dat ze er nog wel eentje had liggen in die maat. Dus ik geld over gemaakt en zou opgestuurd worden. Ze had me van te voren bij vertelt dat het ong. een week zou duren ivm weg brengen ofzo.
In die tijd maakte mijn paard ook m'n zweetdeken kapot, dus ik weer op haar site gekeken en gebericht of ze die deken nog in mijn maat had. Ja dat had ze, dus ik geld over gemaakt en zou ze erbij indoen. Kreeg ik even later een berichtje terug dat ze hem nergens kon vinden. Ik kon me geld terug krijgen of een andere (zwaardere kwaliteit) deken krijgen zonder extra bij te betalen.
Die andere deken sprak me ook wel aan en zou heb ik die dus gekregen. Ik ben er allemaal erg tevreden over hoe het verlopen is! (Dit gaat overignes allemaal om nieuwe spullen he)

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 18:08

beste h.h.

jij wou 3 zadels hebben
ik heb toen nog extra gewaarschuwd over de staat van de zadels , met name de oude thorrowgood
nog gewaarschuwd is echt heel oud zadeltje , met reparatie plekken en daar zelfs extra foto van gestuurd

het ijslander zadel is ene nieuw pfiff zadel
verf kwaliteit is helaas niet beter .. poetsen doet wonderen
het wit is het leder , geen andere gekke dingen , en een kras weet ik niks van

dit nieuwe zadeltje + 2 2e hands + lading dacht 10 of 15 beugel riemen en nog iets heb jij voor (even uit mijn hoofd ..boekhouding ligt al bij de boekhouder) 300 euro totaal incl verzekerd verzenden gekocht

de betaling heeft langer op zich laten wachten dan de verzending
op 23-12 heb je het gekocht en op 4 januari was de betaling binnen 7 januari is die verstuurd
weet dat ze de doos meermaals hebben aangeboden bij je (weet ik nog goed omdat deze + nog een doos maar niet afgemeld werd ) maar dat kan ik zo nakijken

als je nu TOEN had gereageerd hadden we gewoon iets kunnen regellen
wij lossen altijd alles netjes op ,en gelukkig komt dat erg weinig voor
maar nee jij wacht bijna 2 maanden en dan open je een topic ipv direct bij ontvangst
contact met ons op te nemen
jij bent echt de eerste klant waar ik nu zeg van nee .. dit gaan we niet oplossen
dan had je echt eerder moeten komen , dat het dubbeltje op de 1e rang je toch niet beviel
niet bijna 2 maanden later ..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 18:30

Slotje voor overleg.