[GZ] privedressuurles omg Utrecht (niet in bezit van paard)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nanya

[GZ] privedressuurles omg Utrecht (niet in bezit van paard)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 13:11

Hallo,

Aangezien ik jaren paardgereden heb, maar nu niet over de tijd beschik om meerdere keren per week een bijrijdpaard te rijden en daarnaast graag correcter en beter wil leren dressuurrijden, ben ik op zoek naar iemand die het leuk lijkt om priveles te geven (incl. paard) of mij op zijn paard priveles te laten volgen.

Over mijn rijervaring tot nu toe:
Ik ben nu bijna 21 jaar en ben 11 jaar geleden begonnen met lessen op een manege. Na 7 jaar paardrijlessen te hebben gevolgd, ben ik daarmee gestopt. Daarnaast heb ik vanaf mijn tiende jaar altijd verzorgpaardjes gereden naast de manegelessen. Dit was voornamelijk recreatief buitenrijden, regelmatig dressuren en af en toe een keer springen. De basisdingen als aan de teugel rijden en het paard correct recht vooruit rijden kan ik wel, alleen is de techniek waarschijnlijk wel redelijk weggezakt omdat ik drie jaar geen instructie gehad heb.

Dus lijkt het u leuk om mij op uw eigen paard priveles te geven (uiteraard tegen vergoeding) of wilt u uw paard aan mij ter beschikking stellen om daarmee privedressuurlessen te volgen (bijvoorbeeld bij uw eigen instructrice), dan hoop ik van u te horen!

Liefst in de omgeving van Utrecht, maar een stukje reizen is geen probleem.

Ook vind ik het logisch om daarnaast de taken te doen die er ook bij horen, zoals poetsen, mesten, voeren, etc.

M.vr.gr. Nanja Hoogendoorn