Ervaringen met Edigit ??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

QueenD

Ervaringen met Edigit ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-08 19:57

Ik moet een foto laten maken van het spronggewricht van mijn paard alleen de laatste keer dat ze de trailer op moest is zo tekeer gegaan dat we maar gestopt zijn met laden om verdere blessures te voorkomen. Iemand op stal tipte mij over edigit, zitten in Roosendaal, en ik vraag me af of iemand hier op bokt ervaring heeft met deze mensen en leveren ze goed werk af ?

Aukelizzy

Re: Ervaringen met Edigit ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 20:25

Mijn paard is door eDigit op de foto gezet en een paard van een stalgenootje ook.
Beide keren hele positive ervaringen.
Ze maken kwalitatief hele goede foto's, je krijgt de foto's op CD,
en ze geven een goede uitleg.
Het zijn hele kundige paarden artsen.
Is alleen wel duurder (tenminste voor mij in Noord-Holland) wat betreft de voorrijkosten.

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-08 20:53

Kijk das al weer positief Knipoog . Mag ik vragen wat je kwijt was aan euri's ? Het voordeel voor mij is dat ik niet ver van Roosendaal woon maar ben benieuwd wat ze ervoor rekenen, ben op het moment helemaal niet op de hoogte met kosten voor foto's enz.

Karolien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 21:00

Wij laten meestal de foto's maken door Ruud Huijbregts (van E digit). Hij is naar mijn mening zeer deskundig en goedkoper dan de veearts. Als wij paarden kopen laten we hem vaak de foto's maken die vervolgens door een veearts beoordeeld worden. De beoordeling van Ruud komt meestal overeen met de beoordeling van de veearts. Ik kan hem dus aanraden.

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 21:02

Mijn vader is dierenarts en raadt iedereen E digit aan. Ze leveren topwerk en het is ook fijn dat ze aan huis komen.

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 21:05

Foto's en echo's zijn zowiezo van mindere kwaliteit dan van apparaten in een kliniek. Ligt niet aan degene die het doet maar aan de apparatuur.
Ik heb ze ook een keer meegemaakt bij een vriendin. Haar paard werd door hun zo goed als afgeschreven, terwijl een andere DA de foto's had bekeken en er niks ernstig te zien was. Paard loopt nu 4 jaar later nog steeds gezond vrolijk rond.

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-08 21:13

Tja de 1 heeft er super ervaring mee en de ander moet er niets meer van hebben blijkt alweer. Normaliter ga ik ook naar een kliniek maar omdat mijn paard op dit moment niet te laden is wil
ik een afspraak maken met e Digit. Dit om heel erger te voorkomen.

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-08 21:18

cynthiar schreef:
Foto's en echo's zijn zowiezo van mindere kwaliteit dan van apparaten in een kliniek. Ligt niet aan degene die het doet maar aan de apparatuur.
Ik heb ze ook een keer meegemaakt bij een vriendin. Haar paard werd door hun zo goed als afgeschreven, terwijl een andere DA de foto's had bekeken en er niks ernstig te zien was. Paard loopt nu 4 jaar later nog steeds gezond vrolijk rond.

Trouwens, mijn zus had een DA van de kliniek Ridderkerk bij dr paard, paard had vastgelegen, en kon volgens die fijne DA mooi aan de haak. Onze arab is ondertussen al bijna 18 en een hele harde dus ik schrik niet meer zo van alle verhalen. Ik oordeel pas als er iemand geweest is.

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 14:00

aanrader,wel duur Knipoog

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 20:00

MD-->EA GZ diensten

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 22:07

Ik heb ze vanmiddag gebeld en een afspraak voor maandag gemaakt, hopelijk moeten ze dan bij nog iemand in de buurt zijn want ze vragen best veel voorrijkosten. Maarja ik wil gewoon weten wat het is. Dan maar een patatje minder Haha! . Nee ff serieus, ben best nerveus. Als ik iets weet laat ik het wel weten Knipoog .

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 22:47

succes alvast,enne....sterkte

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 21:25

Die da die jullie paard afkeurde was degene die dat paard in mijn verhaal goed keurde!
Dus is heel moeilijk te welke Da goed is. Ze maken allemaal wel eens fouten. Nu zijn er trouwens 2 da's die bij Edigit werken, een mannelijke en een vrouwelijke. Die mannelijke was degene uit mijn verhaal. De vrouwlijke ken ik nog van vroeger, ze reed bij mij op de manege.
Weet je al iets verder?

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-08 12:07

Nee maar ze komen maandag a.s foto's maken. Krijg je dan meteen de uitslag ?? Dat vergat ik gisteren nog aan die telefoniste te vragen.
Toch als ik mijn paard zie staan, lekker eten, vooral een pittig koppie opzetten enz. denk ik dat het allemaal wel meevalt, dat hoop ik dan. Als ze echt pijn heeft beweegt ze niet meer en hangen dr oren net als een konijn erbij. Maarja...........

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 12:08

ja,je krijgt direct een korte uitleg.
daarna gaat er een cd naar je da en die verteld verder...

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 19:27

Nou ze zijn geweest. Ene Anton heeft de foto's gemaakt maar niets kunnen vinden Verward , enerzijds gelukkig, anderzijds dat je je blijft afvragen wat het kan zijn. Zelf denk ik dat ze een behoorlijk spierblessure ergens heeft en dat kan aardig langduren. Straks belt de
DA op voor verdere behandeling.

Trouwens hele aardige en geduldige mensen maar dat vond Appie dus niet en sloeg de boel bijna verrot Nagelbijten / Gniffelen tja en dan krijg je een verdovinkje Ziek .