Wie kan in het Frans een telefoongesprek voor mij voeren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tamtam

Wie kan in het Frans een telefoongesprek voor mij voeren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-08 14:24

Ik ben op zoek die voor mij in het Frans een telefoongesprek zou kunnen voeren.

Ik ben op dit moment druk op zoek naar mijn oude springpaard Pacha. Zij is 5 jaar geleden verkocht naar Spanje. Daar ben ik haar in 2006 nog op gaan zoeken. We hadden goed contact met de groom daar. Zij heeft begin 2007 contact met ons opgenomen dat Pacha verkocht is naar Frankrijk. Helaas was haar computer gecrasht en had zij dus geen adresgegevens meer, dus daar liep het spoor voor ons dood. Wel heeft zij vertelt wat zij uit haar hoofd nog weet.

Inmiddels heb ik kunnen achterhalen waar zij in elk geval in mei 2007 nog stond, ook heb ik contactinformatie van deze handelsstal/ hengstenhouderij. Helaas is mijn Frans verre van goed genoeg om deze mensen om informatie te kunnen vragen.

Dus als iemand mij verder zou willen helpen? Ik wil graag weten hoe het deze topmerrie verder is vergaan. Uiteraard is dit alles tegen vergoeding van de belkosten en de tijd die het kost. Bovendien heb ik er nog een extra beloning voor over als ze inderdaad gevonden wordt.

Alvast bedankt!

Liezel1

Re: Wie kan in het Frans een telefoongesprek voor mij voeren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 14:25

waar moet het gesprek over gaan?

ik wil het best wel voor je doen... maar dan moeten we even via Pb of telefoon verder bespreken denk ik...