Ervaring met zadelmakers (zie topic)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LovesHerPony

Ervaring met zadelmakers (zie topic)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 18:43

Aangezien ik mijn zadel alweer niet fijn vind liggen wil ik weer een zadelmaker laten komen kijken (pony is 4 jaar).

Nu leek het me ook wel handig een zadelmaker te laten komen waarbij ik misschien de mogelijkheid heb een zadel in te ruilen (Ik zit met niet te dure zadels dus ik kan moeilijk mijn zadel voor €300,- ruilen tegen een zadel van €1000,- bijvoorbeeld moet wel zadels hebben van ongeveer dezelfde prijsklasse)

Nu zat ik me af te vragen dat het wel eens handig is er iemand anders te laten kijken en dus ook de mogelijkheid te hebben om te ruilen.

Ik zat te denken aan langeraap alleen ik meen dat hij nu voor Ruiterstad in Oirschot werkt en ben bang dat de afstand dan toch flinke kosten meebrengt.
Daarnaast had ik ook positive dingen gehoord over Bakel.

Nu ben ik nieuwschierig hoe jullie ervaring is met Bakel, Schijndel, Langeraap, Zadelmakerij in Heesch.

Ik ga zelf nu naar Ruyters voor ruiters in Nuenen bevalt me goed, maar het lijkt me wel eens goed er toch iemand anders naar te laten kijken en misschien ook de mogelijkheid te hebben om mijn zadel te ruilen.

Maartje_M

Re: Ervaring met zadelmakers (zie topic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 18:45

Verhoeven in Bakel is heel goed. Vriendin van me heeft pas haar zadel door hem laten vermaken. Het lag nog niet helemaal oké en hij heeft het gratis vermaakt zodat het wel goed lag. Hij heeft altijd een super service! Ik durf alleen niet met zekerheid te zeggen of hij ook inruilt.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 19:10

Als je Carl niet belt, weet je het ook niet. Ik zou gewoon Ruiterstad bellen en dan het even voorleggen. Carl is de beroerdste niet.

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 14:08

Ik zou gewoon langeraap bellen. Hij rijdt ook naar belgie etc. Dus komt vast wel eens bij jouw in de buurt.

LovesHerPony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-08 16:03

Maartje_M schreef:
Verhoeven in Bakel is heel goed. Vriendin van me heeft pas haar zadel door hem laten vermaken. Het lag nog niet helemaal oké en hij heeft het gratis vermaakt zodat het wel goed lag. Hij heeft altijd een super service! Ik durf alleen niet met zekerheid te zeggen of hij ook inruilt.

Ja, dat heb ik nu ook en dan schiet ik nog niet veel op helaas.

@ de rest : Ik kijk nog tot eind deze week aan en zie ik geen oplossing dan bel ik toch dan hoor ik het wel Knipoog