iemand die mijn paard verkeersmak kan maken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

felicity

iemand die mijn paard verkeersmak kan maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-08 19:10

Ik ben opzoek naar een africhtingsstal/ persoon. Die mijn merrie verkeersmak kan maken zowel aan de hand als onder het zadel. En zowel in druk stadsverkeer als landbouwverkeer.

Eventueel bij mij op stal of ik breng der weg.

Wie weet een goede plek of persoon die mijn merrie verkeersmak kan maken. Ze is absoluut niet gemeen of gevaarlijk.

In omgeving vanb breda. Of eventueel een africhtingsstal wat verder weg.

Caira

Re: iemand die mijn paard verkeersmak kan maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 19:33

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 21:45

kun je je paard niet ergens tijdelijk bij iemand stallen die een weitje vlak langs een drukke weg heeft.

mijn paard heeft aan een superdruk kruispunt gestaan met afremmende en optrekkende vrachtwagens. Daar werd hij vanzelf verkeersmak Haha!

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-08 21:53

@Arabesk Dat zal in dit geval geen problemen opleveren. Ik kan namelijk bij ons op stal op het erf rijden naast een drukke weg. Dat intereseert der dan niets. Maar zodra ik echt de weg op ga aan de hand. En er rijden auto's dicht langs en niet stapvoets dan schiet ze helemaal in de stress. Zet der nek erop gaat lopen schuiven en draaien. Ik weet dan niet goed hoe ik dat moet oplossen en wil het wel veilig houden. Vandaar dat ik liever hulp inroep. EN ik zeker weet dat het veilig gebeurd zeg maar.

@Caira Aan het balinghof zat ik zelf ook te denken. Die schoot me als eerste naar binnen. Ik denk dat ik daar maar eens moet gaan kijken.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 22:49

Ik denk eigenlijk dat een ander dit niet voor je kan doen omdat het heel veel te maken heeft met het vertrouwen in jou, ik zou adviseren om grondwerk enz. met haar te gaan doen.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 17:10

Heb je al iemand gevonden? Anders zou je contact op kunnen nemen met DeniseES, levert goed werk!