(ik weet niet of dit hier goed staat, ik had geen idee waar ik het anders moest plaatsen)
Wij zijn op zoek naar een goed ruitertje voor onze B-pony. Het gaat om Ombos Pret een ruintje van 5 jaar. Hij wordt nu gereden door mijn zusje van 7, maar zij mist de kracht en de kwaliteit om hem goede manieren te leren. Pret is super braaf, maar behoorlijk eigenwijs af en toe. Hij doet geen vlieg kwaad, maar als hij op een volte moet galloperen gaat hij de andere kant uit. Als ik er zelf op ga (17 jaar) is het geen probleem en doet hij alles. Maar we zijn op zoek naar iemand die hem echt kan rijden aangezien ik veelste groot ben. We zoeken iemand die niet te groot en te zwaar is, maar die wel redelijk kan rijden. Het is maar voor een korte periode om te kijken of we Pret zijn eigenwijze streken af kunnen leren. Pret is 100 % betrouwbaar, en verkeersmak. Hij is absoluut niet vals of gemeen, maar moet gewoon even iemand hebben die hem leert wat hij moet doen. Pony staat trouwens in Wintelre, vlakbij Eindhoven Voor foto`s zie profiel.