Waar vind ik een fotograaf voor een dressuurwedstrijd?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lizzy1

Waar vind ik een fotograaf voor een dressuurwedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-08 22:37

Ik ben op zoek naar een fotograaf die tijdens onze dressuurwedstrijd voor paarden op 10 en 11 mei foto's wil komen maken van alle combinaties.

Ik zie vaak op buitenwedstrijden zo'n fotograaf staan en zou ook wel eens bij onze wedstrijd zo'n fotograaf willen. Ik bedoel zo'n fotograaf die de foto's daarna op z'n site plaatst en je de foto's kunt bekijken en bestellen. Aangezien wij veel starts verwachten leek me dit een leuk idee.

Wie kent zo'n fotograaf of is zelf zo'n fotograaf en kan mij hier meer informatie over geven?

Sim

Re: Waar vind ik een fotograaf voor een dressuurwedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 00:09

www.h2f.nl

Weet niet of hij door heel NL reist, maar je zou er altijd een belletje aan kunnen wagen.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 00:13

Voor mij is het net een tikkie te ver,... maar er zijn er misschien op bokt ook wel meer die concoursen afgaan,...

Don_Marcello

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 00:26

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 09:29

--> EA GZ

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 09:50

hans feijt kwam ook altijd naar Deurne, das nog stukkie verder. Hij vraagt dan wel voorrijkosten.

_Denies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 09:53

Er is een enthousiast groepje fotografen op bokt samengesteld, die dus concoursen af wil gaan. PB Myukii hier eens over zij kan je duidelijk vertellen hoe & wat

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 12:37

Udenhout is voor mij niet ver.
Ik verwacht tegen die tijd een andere lens te kunnen kopen zodat ik ook binnen kan fotograferen, is dit niet het geval kan ik hem zeker weten lenen.