Ik Zoek een leuk paardenkamp in limburg. Het is voor mijn moeder en voor mij (18 jaar) Het moet een "volwassenen"kamp wezen . Niet dat we tussen de kleine kinders terecht komen. We hoeven niet elke dag persee te rijden. Omgeving is ook belangrijk.
Als je niet "bezig gehouden" wilt worden, is ons vakantiehuis misschien iets voor jullie. Je kunt paardrijden zoveel je wilt op een van onze eigen paarden (er van uitgaande dat jullie over voldoende rij-ervaring beschikken) en de rest van de tijd deel je lekker zelf in. Er is van alles te doen in de omgeving, dus vervelen zul je je absoluut niet! www.peelhoven.nl
ik zi dat dit in brabant is en net in limburg. De foto's laten geen heuvels alleen polder landschap en bossen zien. We hebben wel graag heuvels tijdens onze tocht.
Helaas, geen heuvels in de buurt, er liggen wel zandverstuivingen met heuvels in de bossen, maar ik denk dat je het heuvellandschap van Zuid-Limburg bedoeld? Venhorst is idd Brabant, maar Limburg ligt op 10 minuten autorijden
wij willen cht heuvels en wat steilere hellingen/afdalingen zodat je langs "ravijnen"kunt rijden. tuurlijk is da niet zoals in frankrijk waar we eerder een rit hebben gedaan naar volle tevredenheid maar iets in die richting willen we wel.
ik ga het met mams bespreken .. het moet ook voor een minder actieve ruiter te doen zijn. Natuurlijk is ze wel actief maar niet kwa rijden ... dus om spierpijn een beetje te beperken