Ervaringen met zadelmaker van Mr. Ed?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Daan_O

Ervaringen met zadelmaker van Mr. Ed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-08 12:04

Zijn er hier mensen met ervaring van de zadelmaker van Mr. Ed (Maassluis) ??

Ik heb gehoord dat hij tijdens het bezoek de zadels direct opvult, dit lijkt mij wel heel erg handig dan kun je gelijk zien of het zadel goed ligt. Maar ik heb dus helemaal geen ervaring met Mr. Ed...

Ik ben benieuwd!

Snovje

Re: Ervaringen met zadelmaker van Mr. Ed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 12:05

Ik ben ook benieuwd, omdat het bij mijn zadelmaker wel heel erg lang begint te duren.... Haha!

zion

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 12:06

een andere hele goede zadelmaker die dat ook doet is arie boer en mijn ervaring is daar heel goed mee

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-08 09:50

Zoin, dank je, ik ga even googlen, weet je welke regio hij werkzaam is?

abcheffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 00:17

Zwijndrecht en omgeving.
van Groningen , morgen tot Limburg overmorgen Knipoog

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 12:11

zion schreef:
een andere hele goede zadelmaker die dat ook doet is arie boer en mijn ervaring is daar heel goed mee

Ja

Helemaal mee eens...en niet geheel onbelangrijk: komt gemaakte afspraken ook daadwerkelijk na Knipoog

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 12:12

HAR-->EA-GZ Diensten

cher

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 11:28

ik heb een minder goede ervaring met mr ed.
mijn zadel moest opgevuld worden, toen ik deze ophaalde bij mr ed vertelde de dame die mij hielp dat ik op mijn boom moest letten omdat hij nu wel erg boog maar dat kwam volgens haar doordat het een flexibele boom was en deze met de tijd door het gebruik wat buigbaarder wordt. ik dacht dat ze wel gelijk zou hebben, maar vond het wel vreemd dat mijn zadel in het midden van de lepel voorheen niet buigbaar was en na het opvullen wel. nadat ik alweer een aantal keren met mijn zadel had gereden, hoorde ik op een gegeven moment een soort knak-geluid en voelde ik een bobbel onder mijn kond. dus ben ik afgestapt en toen zag ik tot mijn grote verbazing dat mn boom gebroken was. arm paard....
dus naar mr ed gegaan en natuurlijk kon dat helemaal niet wat ik vertelde....
toen heb ik een andere zadelmaker laten komen want inmiddels had ik een ander zadel aangeschaft en ik wilde dat hij ook even naar mijn ainsley met de gebroken boom keek, want deze wilde ik laten repareren. al snel kreeg ik te horen dat er geen flexibele boom in het zadel zit, waarschijnlijk was hij dus al gedeeltelijk gebroken toen ik hem ophaalde, want de boom is van hout!
de kosten die ik nu kwijt ben voor een nieuwe boom bedragen 325 euro + dat ik een extra zadel aan heb moeten schaffen om te kunnen rijden en de nodige frustraties. ik vind het echt onfatsoenlijk hoe mr ed dit afgehandelt heeft!

Daarentegen heb ik met arie boer geen problemen gehad, dat is iemand die er veel verstand van heeft en fijne adviezen geeft en naar mijn idee zijn werk goed doet!