Help!
Vandaag hoorde ik dat mijn oppas voor komende week mij laat zitten! De vakantie is geboekt en betaald en nu hebben de thuisblijvers geen verzorger!
Wie o wie wil een last minute verblijf in ons huis aan de Utrechtse Heuvelrug? In ruil voor jouw verblijf mag je een aantal Oosters Korthaarkatten knuffelen, een Hafje en een Shetlander verzorgen en voer verstrekken aan 2 konijnen, een schaap en een angorageit. Een leuke beestenboel dus.
Op zich is jouw aanwezigheid het belangrijkst, de beestjes vinden het niet leuk om een hele week alleen te zijn. Aangezien we buitenaf wonen is een auto wel handig. Dat is dan meteen de leeftijdscategorie die ik zoek.
Als je het leuk vindt kun je met Nicos, de Haflinger wat rondrijden. Hij is western beleerd, boom- en bitloos gereden maar nog steeds redelijk groen. Leuk paardje dus.
Wanneer je in de buurt woont is oppassen naast je reguliere dagbesteding ook mogelijk, echt 24 uur op de lip van de diertjes zitten is ook weer zo wat. Dus als je school of werk hebt en het niet erg vindt om 's morgens een halfuurtje eerder te beginnen kan een regiobewoner dit ook goed behappen.
Kortom, er is best wat bespreek- en regelbaar, een vergoeding staat er ook tegenover alleen de termijn is nu wel erg kort! 16-2 tot 23-2 is de tijd.
Wie o wie......
alvast bedankt namens de thuisblijvers.
Zoals in het onderwerp staat, we wonen in Rhenen. Dat is tussen Utrecht en Arnhem en 'in de achtertuin' van Ouwehands dierenpark.