Beste bokkers,
A.s. mei ben ik van plan met mijn verzorgpony een weekje op ponykamp te gaan in Buinen (Drenthe). Maar onder het enthousiasme moeten er eerst een aantal zaken geregeld worden. Zo ook het vervoer, hoe krijg ik mijn pony veilig en wel naar Drenthe en weer terug thuis? Ik ben druk op zoek, omdat mijn ouders beiden geen ervaring hebben met het trekken van een trailer, laat staan met levend vee erin.
Daarom hoop ik via bokt iemand te vinden die in de omgeving van Rotterdam, Gouda, Nieuwerkerk/Capelle a/d IJssel of ergens niet te ver van Zuid-Holland woont, die mijn pony wil rijden met de trailer (heen- & terugreis). Belangrijk is het hebben van ervaring met het vervoeren van paarden, met een geschikte auto en trailer in goede staat! (Uiteraard)
Waarom iemand die in deze omgeving woont? Omdat de reistijd naar de bestemming (Drenthe) met de trailer ong. 3 uur zal duren, en je per reis dus een werkdag kwijt zult zijn (dus in totaal twee werkdagen). Iemand die in Brabant woont bijvoorbeeld, zal meer kilometers moeten rijden en meer tijd kwijt zijn.
Natuurlijk ben ik bereid de onkosten te betalen en evt. voor de moeite.
Verdere informatie
Vertrekdatum: zondag 27 april a.s., de bedoeling is om een uur of 14:30 op de bestemming aan te komen.
Ophaaldatum: zaterdag 3 mei, vanaf 11:00
Bestemming: Buinen (Drenthe)
Reistijd: ca. 3 uur met de trailer - pony staat in Moordrecht
Hopelijk kan iemand mij helpen. Voor meer vragen mag er natuurlijk gepb't worden.
Mvg,
Tania (Vanny_)