Vervoer naar de Kliniek in Kootwijkerbroek, voor de 3e keer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Spinoza

Vervoer naar de Kliniek in Kootwijkerbroek, voor de 3e keer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-08 17:56

Hoi Allemaal

Zoals sommige van jullie weten is het even erg slecht gegaan met Sóley haar gezondheid. Ze had een loopneus en hoestte in de laatste dagen voor de 2e scopie erg veel. Met rijden, alleen stappen, was ze al erg benauwd. Arme dier.
Ze heeft 24 januari een herhalingsscopie gehad en deze was erg slecht. DA schrok er ook wel van, want dat had ook hij niet verwacht. Ze heeft weer ventipumil mee gekregen voor 2 weken en hiernaast voor 4 weken prednisolon.
Nu na bijna 2 weken gaat het zo goed met haar. Ze hoest niet meer, is niet meer buitenadem met rijden. Vandaag de DA gesproken en die wil dat ik sowieso de kuur afmaak en zoals afgesproken rond de 21e voor een, hopelijk laatste, scopie kom.

Nu was ons plan om deze zomer een trek auto te gaan kopen, maar natuurlijk zal je zien dat je hem veel eerder nodig hebt. Gelukkig heb ik bij de eerste scopie hulp gehad van Saskia met het vervoer en de 2e scopie is de moeder van Suzanna zo lief geweest om met me mee te gaan. Ben ze hier heel erg dankbaar voor.
Maar nu moet ze in de de week van 18-22 februari weer voor scopie en zit ik dus weer met het vervoers verhaal :-S
Misschien is er iemand die mij kan helpen. Natuurlijk tegen benzine vergoeding en een appeltaart (of zo iets)...

Zoals we nu kunnen zien zal het waarschijnlijk de laatste keer zijn
En ga ik deze zomer mijn E achter B halen en komt er een trek auto
Trailer lenen heb ik al geregeld voor die tijd. Zijn er 3 in de buurt die hem wel aan me uit willen lenen

Maar ja daar heb ik nu niets aan frown.gif
Hoop dat er iemand is die me kan helpen met dit ritje van 25,5 km vanaf mijn huis.
De paardentaxi heb ik natuurlijk ook geinformeerd, maar het ritje zal me iets van 75 euro gaan kosten. En nu met alle DA kosten (1000 euro bijna) is de paardentaxi een beetje te veel voor me. Natuurlijk als het echt niet anders kan moet het maar, maar als het ff lukt om dat geld niet aan de paardentaxi te besteden, maar aan de DA kosten zou dat erg fijn zijn.

Tessa

Re: Vervoer naar de Kliniek in Kootwijkerbroek, voor de 3e keer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 19:05

TAO -> EA-GZ Diensten