Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Prissey schreef:Hallo allemaal.
Nou Ze staat lekker rustig in haar box, Stal midden delftland. Dankzij een geweldige bokker die mij al haar hulp bood
FZ_Lin schreef:En jammer dat je dit zo in het openbaar zet femiaans.
Dit kon gemakkelijk op een hele andere manier!
Morris schreef:FZ_Lin schreef:En jammer dat je dit zo in het openbaar zet femiaans.
Mee eens.
Je weet nooit in wat voor een situatie iemand verkeerd.
Morris schreef:Dan had TS dat per pb of mail duidelijk kunnen maken....na een maand nog niet betaald? Er zijn er die om minder van bokt zijn afgegooid.FZ_Lin schreef:En jammer dat je dit zo in het openbaar zet femiaans.
Mee eens.
Je weet nooit in wat voor een situatie iemand verkeerd.
Morris schreef:Persoonlijk zou ik zelf eerst uitzoeken waarom de betaling nog niet is gedaan.
Je kunt toch op een normale manier aan de opdrachtgever vragen waar het geld blijft, dat hoeft toch niet op bokt?
Anyway, hoop ik dat het goed afloopt.
(ik ga altijd uit van het goede van de mens, misschien is dat niet altijd goed, maar zo ben ik nu eenmaal)
Citaat:Bedrogen op Bokt, wat nu?
Als je ondanks bovenstaande tips toch opgelicht wordt via bokt, stel daarvan dan een moderator op de hoogte door middel van een pb of TipEenMod. De moderator zal dan proberen contact op te nemen met de andere partij en zijn/haar verhaal aanhoren. Uit het verleden blijkt dat problemen tussen twee partijen in ongeveer de helft van de gevallen op te lossen zijn na bemiddeling door een moderator.
Helaas helpt dit niet altijd. Als iemand ervoor kiest om ook na een waarschuwing van een moderator geen uitleg te geven over zijn handelen en alsnog de beloofde afspraken niet waarmaakt, wordt deze persoon permanent geband van bokt. De benadeelden mogen een topic openen op ForumZaken om te kijken of er meer mensen 'bedrogen' zijn of informatie hebben om zo te proberen alsnog de spullen of hun geld terug te krijgen.
Wij raden mensen aan die opgelicht zijn altijd contact op te nemen met de politie.
FZ_Lin schreef:Maar waarom gelijk na 1ste dag niet betaald, dag erna mod?