Ik ben op zoek naar iemand die onze shetlander ruin van 30 jaar,op kan vangen in vakantietijd! evt paar maal per jaar. Natuurlijk tegen redelijke onkosten vergoeding. Remy is in het verleden niet altijd netjes behandeld we vinden het ook moeilijk om hem zomaar ergens met veel paarden in een weiland te zetten) en zelf lekker op vakantie te gaan! Hij is niet geschikt voor kinderen, is erg op zijn rust gesteld Het liefst in Zuid Holland
je kan het bij ons op stal proberen er zijn meerdere shets en over een tijdje zijn volgens mij 2 shetstallen over in de zomer staan ze op het land er zijn ook stukjes waar ze dan alleen kunnen staan..
Wij hebben ook wel plek voor een shetje. Eventueel kan hij een eigen landje alleen krijgen met wat bomen als beschutting en indien gewenst een collega shet als vriendje.
Ik heb ook via pb veel reacties mogen ontvangen! Heel erg bedankt allemaal, we gaan even bekijken, waar hij op vakantie mag! hij is minstens 30, maar verder zo gezond als een vis, dus dat gaat wel goedkomen met remy nogmaals bedankt!