Ik heb hele goede ervaringen met Steffi vd Laarse. Weet alleen niet of ze in Limburg komt, weet wel dat ze bij Renske van bokt in brabant komt. Zij behandeld mijn paard al 2,5 jaar. De eennalaatste keer dat ze er was was mn paard beter dan ooit (oa door haar hulp) en de laatste keer was ie slechter dan ooit. Dat laatste komt niet door haar, we weten inmiddels dat ie artrose heeft en de laatste keer toen Steffi kwam (3 weken geleden) had ie veel pijn door bepaalde factoren. Ook nu helpt ze ons nog verder en adviseert ons in wat we het beste kunnen doen. Over een week of 3 komt ze waarschijnlijk weer om te kijken of mn paard weer iets beter is geworden (ik weet dat artrose niet beter wordt, maar er moesten wat dingen tot rust komen). Ik vind dat ze eerlijk zegt waar het op staat en er niet omheen draait. Verder doet ze ook accupunctuur en homeopathie. Behandeling is wel iets van 140 euro maar ik vind het het geld zeker waard! Paard wordt van top tot teen na gekeken. Typ anders eens steffi vd laarse in de zoekmachine in, krijg je vast best veel uit.