Iemand ervaring zadelpas service De Ruitershop uit Harmelen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Caroline1985

Iemand ervaring zadelpas service De Ruitershop uit Harmelen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-08 19:07

Aller eerst ik weet niet of dat mijn vraag onder diensten valt of onder vraag baak harnachement, dus als mijn topic hier fout staan let me know! Koe

Ik vroeg mij af of iemand ervaring had met een zadelmaker uit Harmelen?
Superstore De ruitershop heet zijn winkel.
Ben benieuwd of iemand ervaring met hem heeft wat zijn zadelpas service en aanpasservice van een zadel betreft, zowel goede als minder goede ervaringen.
Ben namelijk op zoek naar een goede zadelmaker die naar mijn zadels kan komen kijken, en waar ik kan inruilen als nodig. (En Harmelen is voor mij nou eenmaal dicht bij)

Ik hoop een hoop reacties te krijgen.

Alvast bedankt!

edit: type foutje aangepast Bloos

hrokur

Re: Iemand ervaring zadelpas service De Ruitershop uit Harmelen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 19:13

Superstore ken ik niet, maar wel Atorka.Die zitten in Montfoort en da's ook niet zo ver van jou vandaan. Zij werken samen met Elles Groenendijk van de De Heuvelhoeve zadelmakerij en daar hoor ik niets anders dan goede berichten over.

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-08 19:18

@ hrokur: Dank! Ga even googlen. Knipoog:P

zjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 11:54

Ervaring en zeker geen positieve. Korte samenvatting: hij heeft een zadel aangemeten dat absoluut niet bleek te passen...en toegeven ho maar.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 11:56

Zandor schreef:
Ervaring en zeker geen positieve. Korte samenvatting: hij heeft een zadel aangemeten dat absoluut niet bleek te passen...en toegeven ho maar.

Helaas weet ik zo nog drie mensen die dit meegemaakt hebben. Ik vind het ook echt geen aanrader. Heeft nooit tijd voor je, komt afspraken niet na en inderdaad slecht zittende zadels!

Vind de winkel wel een aanrader, mooi groot, leuk assortiment dus daar kun je gerust gaan shoppen, maar de zadelpasservice vind ik echt een lachertje. Alleen echt lachen doe je niet meer als ze geweest zijn.....

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 11:57

ik zou van Rijs laten komen, die komen aan stal en heb ik veel goede ervaringen van gehoord

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 11:59

Evelli schreef:
ik zou van Rijs laten komen, die komen aan stal en heb ik veel goede ervaringen van gehoord

Mijn idee, ook erg druk en weinig tijd maar als hij komt neemt ie ruim de tijd voor je en alle zadels die ik door hem aan heb laten meten zitten als een huis. Laatste keer is die van Alfons geweest, december drie jaar geleden. Slechts één keer op laten vullen, laatste keer zei hij nog ligt prima, niets aan veranderen. Zo eerlijk is hij ook namelijk.

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 13:57

daffodil schreef:
Zandor schreef:

Helaas weet ik zo nog drie mensen die dit meegemaakt hebben. Ik vind het ook echt geen aanrader. Heeft nooit tijd voor je, komt afspraken niet na en inderdaad slecht zittende zadels!

Vind de winkel wel een aanrader, mooi groot, leuk assortiment dus daar kun je gerust gaan shoppen, maar de zadelpasservice vind ik echt een lachertje. Alleen echt lachen doe je niet meer als ze geweest zijn.....

precies mijn ervaring (en die van enkele leerlingen en kennissen)

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 14:42

Durf bijna niet te zeggen dat ik de service toen mijn zadel werd gepast super was! Patrick is daarna nog div. keren teruggekomen om te kijken of dat het zadel, nadat ik het had ingereden nog goed lag. Ik hoefde maar te bellen en hij kwam. Toen ik het idee had dat het opgevuld moest worden kwam hij langs om te kijken in hoeverre het zadel opgevuld moest worden. Het zadel ligt super op mijn paardje en heb er veel plezier van Knipoog

westernChik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 21:46

nou bij ons op stal zijn er ook een paar mensen die patrick hebben laten komen

en die waren er niet tevreden over hij legde een zadel op een paard zn rug en zij dat het goed lag

maar dat lag het niet dus ging ze rijden en vloog ze de hele bak door vertelde ze omdat dat zadel niet goed lag

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-08 13:27

hmm.. Heftige verhalen dit zet mij inderdaad wel aan het denken, heb hem als ''tip'' door gekregen van iemand maar ben blij dat ik even navraag heb gedaan hier op bokt.

Het is voor mij duidelijk! Iedereen bedankt voor de reacties die ik gekregen heb. Lachen