Huisje/app. + stalling voor 4 pers. en 4 paarden 30-4 tm 4-0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marja

Huisje/app. + stalling voor 4 pers. en 4 paarden 30-4 tm 4-0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-08 16:36

Ja, ik weet het... Ik ben veel te laat. De meeste accomodaties zitten al vol deze periode.
En aangezien we 2 keer per jaar gaan (en dat al vele jaren lang) ben ik ook nog eens heel kritisch op de locatie (en accomodatie).

Ik zoek een plek waar we met 4 paarden en 4 personen van 30 april t/m 4 mei kunnen verblijven (niet kamperen). We willen zo min mogelijk over asfalt rijden, dus het moet direct aan zandpaden liggen en middenin een bos/heide gebied. De voorkeur gaat uit naar de Veluwe of Drenthe.

Wie weet een locatie die aan bovenstaande eisen voldoet en nog ruimte heeft deze data?

Wildgirl

Re: Huisje/app. + stalling voor 4 pers. en 4 paarden 30-4 tm 4-0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 19:56

hippisch centrum zeijen wellicht? vroeger rosworld

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 20:43

orion_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 20:47

Boszicht is een aanrader Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 20:49

Manege Smit in Pesse.. of wellicht Les Cheveux ?

Marja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-08 21:47

Heeft Caitwickerzand stalling erbij dan?
Ik ben er 10 jaar geleden ook eens een week met de paarden geweest, en dat was echt super. Maar er staat me iets van bij dat ze geen stallen meer hebben, weet iemand dat?

Boszicht ben ik idd al 2 keer geweest, is een absolute toplocatie, maar we houden van afwisseling Haha! .
De rest van de tips ga ik achteraan. Thnx alvast voor het meedenken (ook via pm)!

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 21:53

ik weet nog een hele leuke plek, maar is een klein stukje over de grens in duitsland, bij drenthe. helemaal privehuisje + bos.....

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 21:54

Marja schreef:
Heeft Caitwickerzand stalling erbij dan?
Ik ben er 10 jaar geleden ook eens een week met de paarden geweest, en dat was echt super. Maar er staat me iets van bij dat ze geen stallen meer hebben, weet iemand dat?

Boszicht ben ik idd al 2 keer geweest, is een absolute toplocatie, maar we houden van afwisseling Haha! .
De rest van de tips ga ik achteraan. Thnx alvast voor het meedenken (ook via pm)!

Bij de prijslijst staat weidegang er tussen, dus ze zullen ws geen stallen hebben maar alleen weidegang.

Marja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-08 22:05

Zammie schreef:
ik weet nog een hele leuke plek, maar is een klein stukje over de grens in duitsland, bij drenthe. helemaal privehuisje + bos.....

Dat is wel ver voor ons, maar hebben ze misschien een website, want het klinkt perfekt?

Ik heb Caitwickerzand even een mailtje gestuurd. In principe zouden ze begin mei 's nachts wel buiten kunnen blijven staan als ze alleen weidegang hebben.

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 22:08

V.a. Pasen 2008 kunt U heerlijk met Uw eigen paard of huur-Tinker verblijven in het 2-4 pers. chalet van Tinker Cottage O'Britain. Het chalet is alleen-gelegen (in het prachtige bosgebied van Varloh, Duitsland) in de nabije omgeving van het woonhuis met erf van 14Ha. Werkelijk unieke ligging met super-uitrijmogelijkheden, direkt vanuit uw voordeur urenlang in de bossen zonder ook maar iemand tegen te komen.

Varloh ligt 20 minuten over de NL-grens in Duitsland thv Drenthe en Overijssel.

U bent van harte welkom met of zonder eigen paard voor tochten onder het zadel en aangespannen ritten

U kunt bij ons ook een Tinker huren (onder begeleiding)voor de hele week of weekend (mits U over rij-ervaring) beschikt.

Als U van wandelen, mountainbiken, zwemmen, rust en de natuur houdt, komt U volop aan Uw trekken in dit unieke gebied. In de nabije omgeving is ook een prachtig zwemmeer met een topklasse restaurant. Pittoreske dorpjes en stadjes vindt U binnen ca. 10 minuten.

Het boeken van alleen een bosrit van 2 uur op onze Tinkers is ook mogelijk € 30,- (evt. incl. lunch)

PRIJZEN:

Huurpijs 2-4 pers. chalet € 445,- per week € 275,- weekend (vr-zo)

Huurprijs per Tinker € 75,- per week € 50,- weekend

Stalling eigen paard € 10,- per dag (weide/box/paddock,( incl. hooi+strooisel))

Opties: Linnengoed pakket € 10,- per week, schoonmaakkosten € 35,- , Luxe ontbijtservice € 7,50 p.p./p.d.

RESERVEER TIJDIG ! want vol = vol

Kom genieten van een prachtige vakantie.

Inl. Noelle, Tinker Cottage O'Britain Tel: 06-53442339 of 0049-5907949930

Voor meer informatie over Tinker Cottage O'Britain, kijk even op de website obritain . nl

Hopelijk heb je hier iets aan, is een bekende van mij en het is daar heel erg mooi....

Marja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-08 22:21

_sjors_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 22:42

Marja schreef:
Ik heb Caitwickerzand even een mailtje gestuurd. In principe zouden ze begin mei 's nachts wel buiten kunnen blijven staan als ze alleen weidegang hebben.

Ze hebben daar inderdaad alleen maar weidegang. Wel leuk is dat de trekkershutten voor die weilanden staan, je zit dus lekker dichtbij je paard. Het is midden in het bos en de omgeving daar is ook erg mooi.