[Gez] wie o wie kan mij helpen met les??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wallie

[Gez] wie o wie kan mij helpen met les??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-08 20:38

hallo,
hier even mijn verhaaltje... 3 maanden geleden ben ik van mijn paard gevallen (samen met hem achterovergeklapt) hierdoor heb ik iets aan me rug over gehouden en constant last van mijn rug.. nu heb ik het idee als ik mijn paard rij dat ik hem hiermee dwars zit.. of dat ik zelf gewoon niet goed zit.. en omdat mijn paard nog jong is zoek ik iemand met ervaring en die goed naar mijn houding kijkt maar ook heel goed de houding van mijn paard in de gaten houd.. zodat we samen misschien wat verder kunnen komen.. bijv kleine wedstrijdjes gaan rijden.. mijn paardje staat in zuid-holland (nieuwveen) zelf woon ik in de kwakel.. ken of ben jij iemand die goed les kan geven hierin?? dan hoor ik het graag.. ik wil zelfs anders wel een keer met paard jou kant op komen als dat beter uit komt en het scheeld in kosten bijv..

ook zoek ik nog iemand die mij kan helpen met het beleren van mijn paardje?? hij kent de beginselen (tuig op, erachter lopen enz) al.. nu moet de kar er nog achter.. dit heb ik allemaal zelf in bezit...

tnx groetjes wendy

oosterhoff

Re: [Gez] wie o wie kan mij helpen met les??

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 23:03

Kijk maar even in mijn profiel!

Ik denk dat ik je zeker kan helpen. Afhaneklijk van wat je daar voor over hebt. Ik heb behoorlijk wat ervaring op dit gebied.

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-08 23:14

hoe bedoel je precies met " afhankelijk van wat ik ervoor over heb" reizen?? of lesgeld? ik ga denk wel even contact op nemen ziet er goed uit Knipoog

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 23:19

je hebt pb