Wat zoek ik: Het aller- allerliefste een plek waar mijn paard 24/7 in de zomer buiten in de wei kan staan, eventueel met een paddock of uitloop naar de wei zodat ze ook in de winter overdag naar buiten kan of dit zelf kan bepalen. Ze is behoorlijk sociaal naar andere paarden toe, zolang die niet aan haar lopen te frutten daar houd ze (nog?) niet zo van. Een rustig paard is super, daar kan ze zo bij. Dit mag zelfs heel graag, ook bij een particuliere stal bij iemand aan huis zijn. Ik ben niet te beroerd mijn handen uit de mouwen te steken, bv. voeren of binnen/buiten zetten van andere paarden is geen probleem, wel in overleg en in verhouding uiteraard.
Mocht dat er niet zijn is uiteraard een half- of volpensionstalling ook super. Wel neem ik heel erg graag mijn eigen voer, bekapper, instructrice etc. mee, daar ben ik allemaal nogal aan gehecht

Halsteren, Bergen op Zoom, Lepelstraat die kanten uit, tips zijn welkom heel graag zelfs. Ik heb geen echte haast, dus hoeft niet per 01-02 maar 01-03 ofzo zou fijn zijn. Bosrijke omgeving is een pré!
De meeste bekende en reguliere stallen daarbij sta ik al op de wachtlijst, maar ik zoek het liefst kleinschalig. Heb je een stal aan huis met weide en zoek je een betrouwbare stalgenoot? Tadaaaa!