Ze hebben meestel wel leuke paarden te koop staan! en gaan er naar mijn idee wel goed mee om. Ik heb nog nooit wat slechts gehoord, maar ik ken niemand die van hun een paard heeft gekocht.
Ik ben er vorig najaar geweest. Zag er allemaal netjes uit en ook een eerlijk advies om wel of niet een paard te kopen Gewoon nuchter en recht voor zijn raap Geen gepolijst penny gemuts
Het is idd een handelsstal, flink aan de prijs maar ze hebben zeker ook mooie paarden. Je krijgt ook heel eerlijk te horen of ze het paard bij je vinden passen Een kennis van me wilde daar een paard kopen, flinke zak geld bij zich... maar kreeg het betreffende paard niet mee omdat ze het te veel paard voor haar vonden. (was ook zo ) Beestje ging met het rijden een keer of tien aan de haal
op de site komen ze ook heel eerlijk over en geven ook duidelijk de zwakke punten van een paard neer, dat vond ik wel heel positief, maar ik was toch erg benieuwd naar jullie reactie
Ik heb er een jaar of twee geleden een paard bekeken. Pas na de tweede keer rijden toen we al alles besproken hadden kwam er opeens naar voren dat het paard niet helemaal gezond was. Dat vond ik niet zo heel erg netjes maar misschien dat ze ervan geleerd hebben.
Ik ben er ook eens geweest, prima mensen. Alleen vond de paarden wat minder Maargoed dat ligt niet aan hun, paarden waarvoor ik kwam kijken verkochten zij voor iemand anders.
Contact mee gehad, bij geweest. Kwamen op mij over als normale, eerlijke mensen. Paarden zagen er prima uit, alles leek mij voor elkaar. Kundig ook wel. Ik heb er zelf toen geen paard gekocht en ken ook geen mensen die er een paard hebben gekocht.
Vorig jaar hebben ze mijn paard verkocht voor me, zelf had ik op dat moment geen goede bak ter beschikking, dus dat verkocht moeilijk.. toen hij daar stond is hij binnen 4 dagen verkocht en super terecht gekomen bij een bokker
Ik ben super tevreden, ze hebben mijn paard toen hij daar stond keurig behandelt en snel verkocht. Nu was mijn paard ook wel een plaatje hoor en heel lief, die verkocht zich zelf ook wel
Maar ik ben dus heel tevreden. Niet als koper dus, maar als verkoper!
Ik ben er ook wezen kijken vorig jaar. Vond het niks. Totaal geen inzet om het paard in kwestie goed voor te brengen, vragen werden niet compleet beantwoord en over sommige dingen werd een beetje lacherig gedaan.
Valt me ook op dat ze vaak paarden hebben staan die een rontgenologische bemerking hebben. Soms staat dit vooraf aangegeven, dat wel.