Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Ze is wel handig, vriendelijk en snel, deed 40 pony's in 45 min tot 60 min.
raven schreef:Ik heb de tandenfee al jaren en helemaal geen problemen met haar.
Waar het verhaal van daan komt dat ze zoveel paarden in zo weinig tijd doet vindt ik knap bij ons is ze zeker 20 minuten met een paard bezig.
Het is bijna het zelfde als met een tandarts voor mensen als je overstapt dan is het nooit goed gedaan en kunnen zij het beter.
Lianne84 schreef:Hoi,
Ik heb wel ervaring met de Tandenfee, op zich is ze erg vriendelijk en rustig met paarden. Maar ze maakt haar werk blijkbaar niet helemaal af, mijn huidige tandarts (en hoefsmid) heeft 3 maanden nadat zij geweest was de achterste kiezen van mijn paard flink gevijld omdat ze die niet meegenomen had.
Dus mijn tip is: http://www.hoefengebit.nl
Kangaroo_Syl schreef:Ik heb zelf nooit de tandenfee bij mijn paard laten komen, omdat ik wat mindere ervaringen had gehoord. Op mijn vorige sta kwam ze wel.
Zelf heb ik Daan Staller..Hij is echt heel goed, werkt electrisch, en was eerst mijn dierenarts, dus volgens mij mag hij ook verdoven.
Zijn website weet ik niet uit mijn hoofd, moet je even zijn naam intikken op google