Doggersvaart0 29 , 1784 PD Julianadorp
Tel: 06-16156440 Provincie: Noord-Holland
Fax: 0223-668774 Rubriek: Verkoop
Url: ShetlanderPonyStables.marktplaza.nl
E-mail: stefanvanhaaster@hotmail.com Toevoegen aan mijn adresboek
Stal van Haaster is een jong maar vooruitgroeiende hobbystal, met ieder weekend dagritten, langs starnd, bos, natuurpark en duinen! In-verkoop van sport/recreatiepaarden en pony`s in de lagere en midelhoge prijsklasse. Paarden/pony`s te huur ook bij u thuis! Stalling en weidegang met gedraineerde verlichte buitenbak en het gehele jaar weidegang op 6ha. grasland.Kosten v.a.100 per paard.
A. Maters
Kortevliet 3
1786 PL Den Helder
( 0223 ) 637 376
Manege Bruin Den Helder - Op 5 minuten stappen van strand, zee en duinen ligt Manege Bruin. Bij Manege Bruin kunt u zich vanaf 8 jaar begeven in de wereld van de ruitersport. Wij zijn een 3-sterren FNRS-manege. Manege Bruin ligt naast de vuurtoren van Huisduinen (Den Helder). www.manegebruin.nl
http://www.manegenoot.nl/nieuws.php
Verder zou ik gewoon is kijken waar wat paarden staan en daar is gaan vragen, een brutaal heeft de halve wereld..
Ik weet bij dat vlakbij Nooderhaven, de weg naar Alkmaar toe staan ook paarden en een bak aan het einde van die weg, dus wie weet...
En ik weet ook nog een boer die pensionstalling doet...
Moet je op de rotonde rechts(waar het benzine station zit aan het water.. ook vlakbij noorderhaven) Einde van de weg weer rechts en dan aan het eind zit ie...
S6 ermee
Groetjes Danie