(volgens mij staat het wel fout maar ik wist niet waar het moest)Weet iemand misschien of je je paard met de trailer mee kan nemen naar Divoza en dan daar een deken kan passen?xxxxxx alvast bedankt!
Ja hoor, dan kan, laatst kwam ik daar en toen zag ik daar mensen met hun pony op de parkeerplaats staan en werden er dekens gepast.
Chrissie: ik vind het gewoon fijner om het te passen, want elke deken valt weer anders uit enzo.Nat: dankjewel!
Bij Leek is er ruimte om een trailer te parkeren en bij Heteren ook wel.Handig lijkt me inderdaad wat anders maar het kan dus wel.
maar ik heb mijn paard nog niet zo lang en ik heb wel dekens, ik heb er 2 van pagony in de zelfde maat maar de een is te groot en de andere te klein..
Zadels passen doen ze wel daar, vandaar dat er regelmatig trailers en paardne te vinden zijn. Dekens kan misschien ook wel, in overleg kan veel. Zou ik inderdaad van te voren wel even over bellen en een afspraak voor maken
je kan er wel dekens passen, maar je moet wel een deken meenemen die je er onder kan leggen, een zweetdeken ofzo.