[GZ] Vakantiewerk (mei-september) met paarden !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JoliekeDH

[GZ] Vakantiewerk (mei-september) met paarden !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 16:36

Hallo !

Ik ben Jolieke de Heer, zit in Havo-5 en doe dit jaar examen.
Omdat ik dan 'vroeg' klaar ben met school, en een paar maanden vakantie heb, wil ik in die tijd wat bijverdienen.

Omdat ik de meeste bijbaantjes niet geweldig vind, bedacht ik dat het wel erg leuk zou zijn om met paarden te werken.

Ik ben (dan) 16 jaar, heb al 3,5 jaar een eigen arabier, en rij vanaf mijn 7de paard.
Ik heb 4 (2x twee) verzorgpony's gehad, en heb dus veel ervaring met de dagelijkse verzorging van een paard.

'Werken met paarden' bedoel ik heel ruim, het is niet alleen maar het standaard 'manege-hulp' baantje, alles is welkom Lachen Omdat ik op de fiets kom, en in Gouda (Bloemendaal) woon, is het handig als het in de buurt van mijn huis is.

Lees je dit & denk je, ja die kunnen we gebruiken, stuur dan een mailtje naar valesca_lover@hotmail.com.

Alvast bedankt !

Groetjes Jolieke de Heer

littleroosie

Re: [GZ] Vakantiewerk (mei-september) met paarden !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 21:20

Ik weet wel een plek voor je in Canada..

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 21:24

Canada is denk ik niet in de buurt van haar huis Huilen van het lachen

Ik denk dat je het beste zelf rond kan vragen bij maneges en stallen in de buurt

vientijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 13:35

Hi, informeer eens bij manege Bergemo in Heijen (www.bergemo.nl).
Daar zoeken ze gedurende de zomermaanden altijd personeel voor het begeleiden van ponykampen. Dat is hardstikke leuk en gezellig om te doen. Je bent dan natuurlijk intern en het meenemen van je eigen paardje is ook mogelijk.

Als je belt, moet je vragen naar Monique van Rooij, maar je kunt natuurlijk ook altijd mailen.... info@bergemo.nl

Succes met het vinden van iets leuks!

JoliekeDH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-08 19:22

vientijntje schreef:
Hi, informeer eens bij manege Bergemo in Heijen (http://www.bergemo.nl).
Daar zoeken ze gedurende de zomermaanden altijd personeel voor het begeleiden van ponykampen. Dat is hardstikke leuk en gezellig om te doen. Je bent dan natuurlijk intern en het meenemen van je eigen paardje is ook mogelijk.

Als je belt, moet je vragen naar Monique van Rooij, maar je kunt natuurlijk ook altijd mailen.... info@bergemo.nl

wauw, klinkt geweldig, is nu denk ik te laat om te bellen, maar ga gelijk even een mailtje sturen !

JoliekeDH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-08 11:23

Jo_vales schreef:
vientijntje schreef:
Hi, informeer eens bij manege Bergemo in Heijen (http://www.bergemo.nl).

wauw, klinkt geweldig, is nu denk ik te laat om te bellen, maar ga gelijk even een mailtje sturen !

Helaas, dit is voor 18 jaar & ouder !
Maar in ieder geval bedankt Lachen