da omgeving ede

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sirius_

da omgeving ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-08 11:47

Ik ga nog informeren bij kliniek kootwijkerbroek maar ik hoop via bokt ook op goede ervaringen.
Ik ben op zoek naar een da omgeving ede, voor de keuring van 'mijn' paard.

dierfysio

Re: da omgeving ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 12:06

De Vallei uit Woudenberg komt ook in die regio, en staat bekend als kritisch bij de keuring. Ik vind het fijne mensen, heb ze zelf voor zowel paard als hond.
Bert van Bokhorst zelf, van de kliniek uit Kootwijkerbroek, keurt ook kritisch. Zijn collega's ken ik niet, dus kan ik niks van zeggen.
succes!

SisLeone

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 00:39

Bas Schillemans zit in Wekerom.
Heeft voorheen bij Bokhorst gewerkt maar heeft nu zijn eigen kliniek.

En dan inderdaad de Vallei. Bokhorst zelf is wel goed maar ik heb geen goede ervaringen met zijn collega's. Die heb ik liever niet meer bij mijn paard.
Ik ga meestal naar de Vallei of Bas. Afhankelijk wat mijn paard heeft.

groompie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 04:03

Wij gaan meestal ook naar de Vallei in Woudenberg zijn daar altijd super geholpen.

_Deco_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 14:42

Of de lingehoeve in lienden. Is ook niet zo ver weg.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 14:44

groompie schreef:
Wij gaan meestal ook naar de Vallei in Woudenberg zijn daar altijd super geholpen.

helemaal mee eens!

Bounce

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 21:13

SisLeone schreef:
Bas Schillemans zit in Wekerom.
Heeft voorheen bij Bokhorst gewerkt maar heeft nu zijn eigen kliniek.

En dan inderdaad de Vallei. Bokhorst zelf is wel goed maar ik heb geen goede ervaringen met zijn collega's. Die heb ik liever niet meer bij mijn paard.
Ik ga meestal naar de Vallei of Bas. Afhankelijk wat mijn paard heeft.

Ik ben zelf niet zo'n fan van bas en ken meerdere mensen die het niet zo op hebben met hem. Voor vragen moet je maar pm'en Lachen

SisLeone

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 00:12

Ach Bounce die verhalen kan ik je over elke veearts in de omgeving vertellen en ook over kliniek in Lienden en Bokhorst. Zelfs over Utrecht dus het zegt mij totaal niets verhalen van anderen. Ik baseer mijn mening alleen op mijn eigen ervaringen.
Maar goed het liefst ga ik naar De Vallei.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 09:06

Iedereen heeft net was Sisleone zegt een goede en minder goede ervaring. Verhalen genoeg als je maar lang genoeg zoekt.
Heb zelf zoals eerder genoemd goede ervaringen met de Vallei in Woudenberg. De kliniek in Lienden ken ik ook, bij ons op stal hebben meerdere mensen hun als dierenarts, vind het ook fijne artsen maar de reistijd vind ik te ver. Maar dat is maar net wat je wilt.

Edit: vind het trouwens wel belangrijk dat de praktijk waar je heen gaat ook zelf de mogelijkheden heeft om te opereren. Bij mij op de hoek zit ook een praktijk maar ze kunnen niet zelf opereren, wordt je altijd voor doorgestuurd en dat wil ik dus net niet!