trainer / africhter voor mijn jonge merrie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zabbie

trainer / africhter voor mijn jonge merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-08 00:08

In het kort het verhaal, ik ben nierpatient en heb vorig jaar een jong paard gekocht. Helaas heb ik nog niet veel met haar kunnen doen omdat ik er de conditie niet voor heb momenteel.

Zoals het er nu naar uitziet moet ik in april / mei van dit jaar een niertransplantatie ondergaan en kan ik ook dit jaar waarschijnlijk nog niet echt verder met het inrijden / trainen van mijn merrie. De merrie is dit jaar 4 en is zadelmak, maar daar houdt het dan ook mee op. Het is een erg vriendelijke merrie die makkelijk leert, en zeker niet lastig is.

Ik ben op zoek naar iemand die haar op een vriendelijk manier voor mij de beginselen kan aanleren, dus puur het basiswerk. Zodat ik haar verder kan opleiden. Het zou het prettigst zijn als ze daarvoor bijvoorbeed de maanden april en mei bij je kan staan, zodat ze regelmatig gereden kan worden. Mijn merrie is het gewend om 24u per dag buiten te staan met een schuilstal, dus ze hoeft niet in een luxe stal te staan. Liefst in de omgeving van Breda, Chaam, Etten-Leur.

Personen die hier wel wat in zien kunnen reageren, wat ik graag wil weten is je leeftijd, rijervaring, en de kosten die je in rekening brengt voor de training. Mocht ik interesse hebben dan wil ik graag eerst een keer bij je komen kijken, of je manier van rijden me aanspreekt.

Alvast bedankt.

Aimee

Re: trainer / africhter voor mijn jonge merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 18:15

Mijn beste vriendin is werkzaam als amazone en heeft nog tijd voor het trainen van een paard. Ze heeft stallingsmogelijkheid aan huis, in Gelderland. Ze heeft ruime ervaring in het opleiden van (jonge) paarden en heeft een Deurne-diploma. Persoonlijke info is via pb te vragen Lachen

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 19:40

Ik zit niet in de buurt maar kan je wel training aanbieden.
Ik doe eigenlijk niks anders dan jonge paarden zadelmak maken of doorrijden. Heb 10 jaar in de paarden gewerkt en Deurne sportklas diploma. Paard krijgt hier 3 keer daags goed voer en weidegang. Je bent altijd welkom om eens te komen kijken!

Zabbie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-08 16:29

bedankt voor jullie reacties, ook via PB. Ik heb een adres gevonden voor mijn merrie.